Paulo Fernandes Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Bare litt randoms bilder fra mine siste flyvninger På vei nedover til Stansted flyplass utenfor London: Morsom sky å se oppe på himmelen, mens flyet står på gaten i Gatwick flyplass: Tok pushback klokka kvart på 9 om morningen, alikevel var det trafikk på Gatwick flyplass på vatsim! Her kan Gatwick-flyplass sees fra lufta: På vei nedover til Oslo (TOR 4L): Her har jeg fløyet Oslo - Faro med Norwegian og står parkert på gate: Også et bilde mange har spurt meg om å legge ut, et uredigert bilde! Sleng gjerne igjen en kommentar Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Skuffer aldri du! Superduper som alltid Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Nydelig nok en gang, Paulo! Hvilke skyer bruker du? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hva har skjedd med den store skyen på bilde 6? Flotte bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.