Jakob Arne Brønstad Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Reinnstalerte datan her for en stund siden, og nå kanj jeg ikke se avdre fly på vatsim..... det er ikke vissibillity range Siter
Even Rognlien Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Avinntaller Norton antivirus hvis du bruker det Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 Bruker ikke slike dritt virus progr:P hehe;P Jeg tok å reinnstalerte datan her, å etterpå har ikke jeg sett flyene på Vatsim. har også reinnstalert Squawkbox til ingen nytte:( Siter
Even Rognlien Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Haha, ikke jeg heller Har du et annet antivirus da..? Prøv å avinnstaller det også. Ellers mener jeg å huske at jeg har funnet en fix for å bruke SB med AVG... *leter* EDIT: Jajaja, se her ja! http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=39&t=37805&start=0 Også har vi jo den klassiske bugfikseren i vista da: Høyreklikk på squawkbox.exe > Egenskaper > Kompatiblitet > Deaktiver skrivebordssammensetning. Og det samme med FS9.exe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.