Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er veldig glad i kakao og ingen i Norge selger den typen jeg ønsker. Jeg ramlet innom Amazon som selger kakaoen. Der står det:

http://www.amazon.com/Swiss-Miss-Chocolate-Marshmallows-10-Ounce/dp/B000FGCA2A/ref=sr_1_8?ie=UTF8&s=grocery&qid=1257671783&sr=1-8

Nå tror jeg jeg skjønte(redigere, redigere). Det er altså 12 pakker. I hver av pakkene er det 10 kakaopakker som veier 1 ounce hver? Altså 120 kakaopulver-pakker tilsammen.

Skrevet

som det står under:

Case of 12 10-Ounce Units

(altså 12 enheter á 10 ounces. Jeg får det til å bety at en slik boks inneholder 12 poser som veier 10 unser hver. Men det høres da fryktelig dyrt ut?)

Skrevet

En sint kvinne omtaler:

Did you notice the price difference between this and competors?? Well my fiver year old grandson did not need to- he refused TO drink it= said there wer caterpillars in it- well I raised five of my own and said please quit messing around and drink it- this after a cold hike- he kept saying he saw caterpillars- well My husband looked at it and told ME to look= I was HORRIFIEd at what I saw- I saw NO less then 6 creepy worm like bugs in his hot chocolate. I served a more reliable and expensive product and both HE and his sister were happy- AND the SWISS MISS product was NOT canister type- it was sealed packet type- I probably after what I saw- never drink hot chocolate again!!!!!!!!!!!!!!

Forsiktig... :grin:

Skrevet

Den missfornøyde kunden gjør 1 stor feil; antakelsen om at "canister type" (hermetikk) produkter er tryggere mht. blindpassasjerer. Slike blindpassasjerer vil nemlig stort sett allerede være til stede i pakke/forseglingsprosessen. I motsatt fall skal du lett kunne lukte lunten når du tar frem pakningen siden slike larver ikke er i stand til å gå gjennom pakningen på samme måte som spøkelser går gjennom veggen... ;)

Forøvrig regner jeg med at damen har vært uheldig og kjøpt et "mandagsprodukt". Om larver i kakaoen var et utstrakt problem for dette selskapet ville de nok for lengst ha fått kraftige påpekninger fra relevante næringsmyndigheter. Jeg kan ellers nevne at larver, insekter og andre "udyr" fra tid til annen også blir funnet i hermetikkprodukter i Norge også, dóg er dette ytterst sjeldent. Selv den ene nyheten om han som fant en larve i en leverpostei-boks har ikke fått meg til å slutte å spise leverpostei.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...