Johan Luiggi Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Noen pâ forumet her som har skaffet seg en telefon med Google Android? Har hatt min HTC Hero en stund nâ, dritfornöyd :grin:! Siter
Johan Luiggi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Skrevet 21. januar 2010 Bumper denne for â spörre igjen jeg Siter
Åge Storli Berg Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Bumper denne jeg og nå. Fikk en HTC Tattoo av en kamerat som hadde en til overs, så nå bruker jeg den. Noen som har tips til luftfarts-app's til den, evt andre tøffe apps? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har Android! HTC legend! Ikke mer enn 2 uker gammel Siter
Audun Braastad Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har også Legend, og er fornøyd. Det eneste er at det kan ta lang tid å komme inn på SMS-samtalene om det er over ca 200 meldinger i samtalen. Noen med samme problem? Siter
Sindre Holberg Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Har HTC Legend Audun: ja, har det samme problemet som deg. Fant ingen annen løsning enn å slette samtalen. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har HD2 med Android Fornøyd til de grader. Siter
André S. Klophus Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Kjøpte en xperia x10 mini til dama....men makan til søppel skal man lete lenge etter....fatter ikke at den kan få terningkast seks i tester... Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 HTC HD2 med Android 2.2 ( får det ikke bedre ) Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jepp, har en HTC Hero som jeg har hatt en stund, absolutt fornøyd med den. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 HTC HD2 med Android 2.2 ( får det ikke bedre ) Amen! Siter
Petter Tandberg Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Har også en HTC Legend, noen dager gammel. Storfornøyd! Hva med å anbefale apps? Kan trenge noen tips til RÅkule apps fra AndroidMarket! Noen av mine apps: - Soccer Livescores (synes dog dette er litt uoversiktelig) - Aviation Weather (METAR og TAF) - Flight Tools E6B (Veldig kjekk sak som regner ut mye + litt omgjøringer) - Aston Villa (Anbefales :grin:) Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Flight Tools E6B (Veldig kjekk sak som regner ut mye + litt omgjøringer) http://www.studentflyingclub.com/flight-planning.php Siter
Marius Sparby Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 HTC Desire med Froyo på (Android 2.2). Knallgod, rett og slett. Siter
John Martin Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hadde tidligere en HTC Hero, men kjøpte for litt siden en HTC Desire. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en telefon uten Android igjen! :blush: Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 HTC Desire med Froyo på (Android 2.2). Knallgod, rett og slett. FroyoStone Series - Version 1 (07-Aug-2010) Med Superuser/rootFS mod slik at, shark/reader og tcpdump kan kjøres og installeres med su kommandoen. Siter
Marius Sparby Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Kan ikke se at jeg har bruk for den funksjonen. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Åh som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en HTC-telefon da jeg trengte ny mobiltelefon. Er stuck med Symbian S60 :eek: Siter
Jim Vold Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Har Samsung Galaxy S. :-) Venter på oppdatering til Froyo (2.2). Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Anbefaler alle om å laste ned "flyinfo" http://www.androidzoom.com/android_applications/travel/flyinfo_hsmw.html Finner den på market Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 HTC Desire - Kjempe fornøyd. HTC Wildfire - Kjempe fornøyd Tips til dere som vil skaffe seg ZAGG InvisibleSheild. Regg dere på deres hjemmeside så får dere en kode med 40% rabatt på inntil 3 varer. Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg kjøpte HTC Magic med en gang den kom til landet. Dyr var den, men jeg har ikke angret i det heletatt. Fantastisk telefon - alt annet enn Android virker bare unødvendig. Magic er riktignok en gammel telefon nå, på så mange måter. Men jeg bruker den til den blir inop! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Straks! Stikker og setter meg på lista for HTC Desire i morgen Siter
Christian Paulsen Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 André S. KlophusKjøpte en xperia x10 mini til dama....men makan til søppel skal man lete lenge etter....fatter ikke at den kan få terningkast seks i tester... Hmmm, det var interessant Andre. Mulig jeg vil vente til disse kommer med Android 2.x, men vil ikke ha en sånn diger klump og trenger ikke allverdens funksjonalitet, så må si at SE Xperia X10 Mini Pro ser rimelig fristende ut i min bok. Har fått med meg at batteri-tid ikke er super, og hvis jeg kunne velge ville jeg likt N/Draft-N på Wlan, og blåtann som støtter fil-sending (vet ikke om det er hardware eller software- begrenset, men går angivelig ikke.) Bortsett fra tastatur er vel Pro og ikke-Pro funksjonsmessig like, så hadde du vært brydd med å si noe om hva det er som får deg til å mislike den såpass sterkt? Det er søppel fordi...? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Mini pro selger vi som bare f på jobben. Digg telefon! Genialt tastatur faktisk, trenger ikke og knote langt innpå qwerty på skjermen for og finne spesialtegn, tall og etc.... Siter
Christian Paulsen Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Men det var da som ****... Jeg hadde håpet på hjelp til å utsette eller avstå fra handel her jeg. Så du hjelper IKKE her nå Mathias, får jo bare mer lyst på den... :grin: Siter
André S. Klophus Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Da får jeg trøste deg med at to kompiser kjøpte x10 mini pro....og innen en uke hadde solgt dem igjen på finn... Greit den er liten....men vertfall når jeg er vant til iPhone...så er den håpløs å bruke. Batteriet er heller ikke noe å hoppe i taket over... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Batteriet er heller ikke noe å hoppe i taket over... Det er det ikke på noen av dagens topptlf. Ellers vil jeg sterkt anbefale wilfire Paulsen. Hvis du liker dem småe :grin: Siter
Christian Paulsen Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg liker dem små, men jeg vil ha tastatur. Takk for input Andre. Dette med batteri er fair nok kritikk. Jeg får raskt abstinens hvis jeg oppholder meg steder uten tilgang til 220V eller 12V over lengre tid, så tror jeg kan leve med og tilpasse meg den biten. Det med størrelse er litt mer både og syns jeg, kommer vel noe an på forventninger? Det er klart av fordelen av mindre fysisk størrelse også medfører en del ulemper. Får se om jeg kan få testet en litt, og se om jeg står fast ved prioriteringen av størrelse eller ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.