Skrevet 5. november 2009 15 år Noen pâ forumet her som har skaffet seg en telefon med Google Android? Har hatt min HTC Hero en stund nâ, dritfornöyd :grin:!
Skrevet 13. august 2010 14 år Bumper denne jeg og nå. Fikk en HTC Tattoo av en kamerat som hadde en til overs, så nå bruker jeg den. Noen som har tips til luftfarts-app's til den, evt andre tøffe apps?
Skrevet 13. august 2010 14 år Jeg har også Legend, og er fornøyd. Det eneste er at det kan ta lang tid å komme inn på SMS-samtalene om det er over ca 200 meldinger i samtalen. Noen med samme problem?
Skrevet 13. august 2010 14 år Har HTC Legend Audun: ja, har det samme problemet som deg. Fant ingen annen løsning enn å slette samtalen.
Skrevet 13. august 2010 14 år Kjøpte en xperia x10 mini til dama....men makan til søppel skal man lete lenge etter....fatter ikke at den kan få terningkast seks i tester...
Skrevet 13. august 2010 14 år Jepp, har en HTC Hero som jeg har hatt en stund, absolutt fornøyd med den.
Skrevet 13. august 2010 14 år Har også en HTC Legend, noen dager gammel. Storfornøyd! Hva med å anbefale apps? Kan trenge noen tips til RÅkule apps fra AndroidMarket! Noen av mine apps: - Soccer Livescores (synes dog dette er litt uoversiktelig) - Aviation Weather (METAR og TAF) - Flight Tools E6B (Veldig kjekk sak som regner ut mye + litt omgjøringer) - Aston Villa (Anbefales :grin:)
Skrevet 13. august 2010 14 år Flight Tools E6B (Veldig kjekk sak som regner ut mye + litt omgjøringer) http://www.studentflyingclub.com/flight-planning.php
Skrevet 13. august 2010 14 år Hadde tidligere en HTC Hero, men kjøpte for litt siden en HTC Desire. Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en telefon uten Android igjen! :blush:
Skrevet 13. august 2010 14 år HTC Desire med Froyo på (Android 2.2). Knallgod, rett og slett. FroyoStone Series - Version 1 (07-Aug-2010) Med Superuser/rootFS mod slik at, shark/reader og tcpdump kan kjøres og installeres med su kommandoen.
Skrevet 13. august 2010 14 år Åh som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en HTC-telefon da jeg trengte ny mobiltelefon. Er stuck med Symbian S60 :eek:
Skrevet 14. august 2010 14 år Anbefaler alle om å laste ned "flyinfo" http://www.androidzoom.com/android_applications/travel/flyinfo_hsmw.html Finner den på market
Skrevet 23. august 2010 14 år HTC Desire - Kjempe fornøyd. HTC Wildfire - Kjempe fornøyd Tips til dere som vil skaffe seg ZAGG InvisibleSheild. Regg dere på deres hjemmeside så får dere en kode med 40% rabatt på inntil 3 varer.
Skrevet 23. august 2010 14 år Jeg kjøpte HTC Magic med en gang den kom til landet. Dyr var den, men jeg har ikke angret i det heletatt. Fantastisk telefon - alt annet enn Android virker bare unødvendig. Magic er riktignok en gammel telefon nå, på så mange måter. Men jeg bruker den til den blir inop!
Skrevet 25. august 2010 14 år André S. KlophusKjøpte en xperia x10 mini til dama....men makan til søppel skal man lete lenge etter....fatter ikke at den kan få terningkast seks i tester... Hmmm, det var interessant Andre. Mulig jeg vil vente til disse kommer med Android 2.x, men vil ikke ha en sånn diger klump og trenger ikke allverdens funksjonalitet, så må si at SE Xperia X10 Mini Pro ser rimelig fristende ut i min bok. Har fått med meg at batteri-tid ikke er super, og hvis jeg kunne velge ville jeg likt N/Draft-N på Wlan, og blåtann som støtter fil-sending (vet ikke om det er hardware eller software- begrenset, men går angivelig ikke.) Bortsett fra tastatur er vel Pro og ikke-Pro funksjonsmessig like, så hadde du vært brydd med å si noe om hva det er som får deg til å mislike den såpass sterkt? Det er søppel fordi...?
Skrevet 25. august 2010 14 år Mini pro selger vi som bare f på jobben. Digg telefon! Genialt tastatur faktisk, trenger ikke og knote langt innpå qwerty på skjermen for og finne spesialtegn, tall og etc....
Skrevet 25. august 2010 14 år Men det var da som ****... Jeg hadde håpet på hjelp til å utsette eller avstå fra handel her jeg. Så du hjelper IKKE her nå Mathias, får jo bare mer lyst på den... :grin:
Skrevet 25. august 2010 14 år Da får jeg trøste deg med at to kompiser kjøpte x10 mini pro....og innen en uke hadde solgt dem igjen på finn... Greit den er liten....men vertfall når jeg er vant til iPhone...så er den håpløs å bruke. Batteriet er heller ikke noe å hoppe i taket over...
Skrevet 25. august 2010 14 år Batteriet er heller ikke noe å hoppe i taket over... Det er det ikke på noen av dagens topptlf. Ellers vil jeg sterkt anbefale wilfire Paulsen. Hvis du liker dem småe :grin:
Skrevet 25. august 2010 14 år Jeg liker dem små, men jeg vil ha tastatur. Takk for input Andre. Dette med batteri er fair nok kritikk. Jeg får raskt abstinens hvis jeg oppholder meg steder uten tilgang til 220V eller 12V over lengre tid, så tror jeg kan leve med og tilpasse meg den biten. Det med størrelse er litt mer både og syns jeg, kommer vel noe an på forventninger? Det er klart av fordelen av mindre fysisk størrelse også medfører en del ulemper. Får se om jeg kan få testet en litt, og se om jeg står fast ved prioriteringen av størrelse eller ikke.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.