Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også en HTC Legend, noen dager gammel. Storfornøyd! :)

Hva med å anbefale apps? Kan trenge noen tips til RÅkule apps fra AndroidMarket!

Noen av mine apps:

- Soccer Livescores (synes dog dette er litt uoversiktelig)

- Aviation Weather (METAR og TAF)

- Flight Tools E6B (Veldig kjekk sak som regner ut mye + litt omgjøringer)

- Aston Villa (Anbefales :grin:)

Skrevet
HTC Desire med Froyo på (Android 2.2).

Knallgod, rett og slett.

FroyoStone Series - Version 1 (07-Aug-2010)

Med Superuser/rootFS mod slik at, shark/reader og tcpdump kan kjøres og installeres med su kommandoen.

Skrevet

Jeg kjøpte HTC Magic med en gang den kom til landet. Dyr var den, men jeg har ikke angret i det heletatt. Fantastisk telefon - alt annet enn Android virker bare unødvendig.

Magic er riktignok en gammel telefon nå, på så mange måter. Men jeg bruker den til den blir inop!

Skrevet
André S. Klophus

Kjøpte en xperia x10 mini til dama....men makan til søppel skal man lete lenge etter....fatter ikke at den kan få terningkast seks i tester...

Hmmm, det var interessant Andre.

Mulig jeg vil vente til disse kommer med Android 2.x, men vil ikke ha en sånn diger klump og trenger ikke allverdens funksjonalitet, så må si at SE Xperia X10 Mini Pro ser rimelig fristende ut i min bok.

Har fått med meg at batteri-tid ikke er super, og hvis jeg kunne velge ville jeg likt N/Draft-N på Wlan, og blåtann som støtter fil-sending (vet ikke om det er hardware eller software- begrenset, men går angivelig ikke.)

Bortsett fra tastatur er vel Pro og ikke-Pro funksjonsmessig like, så hadde du vært brydd med å si noe om hva det er som får deg til å mislike den såpass sterkt? Det er søppel fordi...? :)

Skrevet

Da får jeg trøste deg med at to kompiser kjøpte x10 mini pro....og innen en uke hadde solgt dem igjen på finn...

Greit den er liten....men vertfall når jeg er vant til iPhone...så er den håpløs å bruke.

Batteriet er heller ikke noe å hoppe i taket over...

Skrevet

Jeg liker dem små, men jeg vil ha tastatur.

Takk for input Andre. Dette med batteri er fair nok kritikk. Jeg får raskt abstinens hvis jeg oppholder meg steder uten tilgang til 220V eller 12V over lengre tid, så tror jeg kan leve med og tilpasse meg den biten.

Det med størrelse er litt mer både og syns jeg, kommer vel noe an på forventninger? Det er klart av fordelen av mindre fysisk størrelse også medfører en del ulemper.

Får se om jeg kan få testet en litt, og se om jeg står fast ved prioriteringen av størrelse eller ikke. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...