Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emma Field ble en berømt og storselgende addon/scenery til FS2004. Det fikk en stor tilhengerskare av GA-piloter som fikk sitt eget tilholdssted i Warshington state og et helt eget miljø utviklet seg rundt Emma Field, med både multiplayer-virksomhet og tilleggspakker.

Mange, mange har ventet lenge og vel på et Emma Field for FSX og for en god tid tilbake annonserte FSAddon at de drev å utviklet EmmaX, erstatteren i FSX.

Denne jobben pågår for fullt og dekker et stort område langt utenfor selve flyplassen. Fortsatt så gjenstår det en del jobb før EmmaX er klart.

I mellomtiden har noen ildsjeler laget en liten midlertidig flyplass med standard objekter slik at Emma Field også kan finnes i FSX. Denne ble lansert igår.

Først må vi finne igjen denne plassen, den ligger i Warshington state, omtrent rett vest for Seattle.

Emma1.jpg

Sånn, la oss zoome oss litt nærmere for å få tak i området og det vakre landskapet du har rundt Emma Field

Emma2.jpg

Emma3.jpg

Da vet vi hvor det er, da kan vi ta en nærmere titt.

Emma4.jpg

Emma5.jpg

Mye av populariteten til Emma Field stammer nok fra alle de andre flotte GA-stripene som ble laget av Georender og Lago og som også lå i Warshington for FS2004. Det skal bli godt å få Emma Field tilbake iallefall, og når vi også har et scenery allerede som heter Northwestbush som dekker området vest og sør for Emma Field og inneholder mange flotte småstriper, og masse eyecandy og vi vet at også FTX er igang med samme området, ja så kan jo ikke dette bli annet en helmax.

Vil gjøre oppmerksom på at denne utgaven av Emma Field ikke har noe med den offisielle pakken som FSAddon jobber med.

Hvor kan du laste ned dette? Jo, du finner dette på Simflights forum:

http://forums.simflight.com/viewtopic.php?f=19&t=78100

Skrevet

Takk for tipset. Skal bli gøy med et gjensyn med denne "berømte" flystripa. Max er vel ikke med her tenker jeg. Savna hans ivrighet til å klippe gresset, passe på porten og holde grillfest i helgene på sommeren. Men han kommer vel på besøk så fort FSAddon får ut fingeren.

Skrevet

Hehe, ett godt gjensyn! Husker selv da jeg innstalerte Emma Field til min FS2002, hakket og buldret som bare det. Men sceneryet lignet på noe jeg aldri hadde sett i FS tidligere, så hakking og stadige CTD til tross, en del touch and go ble det.

Kanskje vi burde vurdere å etablere en HUB nede i Seattle? ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...