Petter Tandberg Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Her er noen bilder fra approachen som jeg hadde på en tur fra OSL til Tromsø i dag for Virtual Norwegian! Synes jeg fikk godt frem den kalde, gode kveldsstemningen Hva synes dere? Prøver meg for første gang på et panoramabilde fra flightsim, resultatet får dere bedømme... På finale til bane 01 Petter Siter
Mathias Ganss Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Helt enig. Bilde nummer to fremstår som en skikkelig tørr og kald høstkveld. Flott! Mvh Mathias Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Flotte bilder Petter! Enig at nr. 2 var kaldt! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Flotte bilder Petter! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Nais! Skikkelg flott bilde nr.2 Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Knallbra bilder! Dette er noe det beste jeg har sett av deg Panoramaen ble velykket syns jeg! Hva syns du om den lille cockpitforbedringen jeg gjorde på PMDGs 737 cockpiten? Ser du noe forskjell? Beklager at jeg glemte å fjerne arkbiten med METAR til EGKK på :blush: Siter
Petter Tandberg Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for det ...Du tenker på fargen i cockpit, Paulo...? Eller er det noe annet som jeg har gått glipp av? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.