Clamer F. Meltzer Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 En kamerat av meg har akkurat sluttet i selskapet og for å ha noen ekstra minner fra tiden her tok han med seg en kamerat på klapp som filmet og redigerte til et sluttprodukt som sikkert kan være av interesse for noen på forumet. Q300 til Innsbruck og Q400 på returen. Austrian Arrows flight Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Fy flaten, det var fin video. Han her har nokk litt interesse av video også tror jeg. Kjempe flott. Siter
Christian Paulsen Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Herlig! Har hengt en del rundt LOWI i simulatoren den senere tid, så dette passet midt i blinken for min smak. PS, jeg syns han burde vurdere å laste opp den filmen på Youtube eller et eller annet sted der man tillater litt høyere kvalitet. Filmen ser jo meget proff ut, så jeg tar det for gitt at råfilmen er i høy kvalitet, og har blitt "ødelagt" av opplastingen. Flott var det uansett, og jeg klager ikke, det er et kompliment! Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 Jo, det stemmer, den er ganske kraftig komprimert. Nå er dette heller ikke final cut. Han driver å finpusser litt på den enda, det var noe klipping han ikke var helt fornøyd med. Hvorvidt han har mulighet til å poste den på youtube med høyere kvalitet vet jeg ikke, det koster vel litt? Men hyggelig at det faller i smak i allefall. Får se hva han gjør med sluttresultatet Siter
Christian Paulsen Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Clamer F. MeltzerJo, det stemmer, den er ganske kraftig komprimert. Nå er dette heller ikke final cut. Han driver å finpusser litt på den enda, det var noe klipping han ikke var helt fornøyd med. Hvorvidt han har mulighet til å poste den på youtube med høyere kvalitet vet jeg ikke, det koster vel litt? Men hyggelig at det faller i smak i allefall. Får se hva han gjør med sluttresultatet Det kan for alt hva jeg vet finnes bedre alternativer, men Youtube har blitt betraktelig bedre den senere tid. Har ikke fått med meg eventuelle aller siste endringer, men han kan i alle fall minst bruke HD-format 1280x720 og med MPEG4/h.264 blir det veldig bra. Begrensningene for gratis bruk er at filen ikke må være større enn 2GB, og filmen ikke lenger enn 10 minutter. (Er den lenger må den deles, eller betales) Men som sagt, takk skal du ha, var bare et velmenende tips siden filmen var så fint laget, men litt "grov" for fullskjerm. Du må gjerne bare poste mer sånt altså. Og si fra når du skal slutte, så tar jeg "jobben" med å filme deg fra klapp..! :grin: Siter
Kenneth Sivertsen Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Meget bra !! Takk for flott film Clamer F. Meltzer Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Du kan vel laste opp filmer med mye bedre kvalitet på serveren som denne filmen ligger på. Det er jo samme server som videoen fra norske fjell og daler ble lagt ut. De som har sett "Reklame for sunnmøre"-tråden vet hvilken film jeg snakker om. Siter
Arne Sommervold Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 MEGET BRA :)Er det noen som har flere sånne ,så bare legg dem ut hær Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.