Paulo Fernandes Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 For litt over en uke siden fløy jeg til Bardufoss for Virtual Norwegian Her er et bilde derfra: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Flott bilde som vanlig fra deg Siter
Petter Tandberg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Aiai! Paulo-kvalitet av ypperste klasse Eneste jeg skal kommentere på er at det kun er flyet som er reflektert, ikke f.eks. trallene, eller bygningene... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Hvilken scenery er dette? flott bilde. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 Var meningen at det bare skulle være vanndam ved flyet, ikke ved terminalen, men effekten er vanskelig å få til. Tror jeg skal klare det bedre neste gang Hvilken scenery er dette? Er norske flyplasser-pakken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.