Vetle Fosse Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Finnes det et godt og bra, GRATIS, Anti-virus program som ikke bare har prøve periode. Har hatt AVG nå en stund men den skulle visst ha betaling etter en viss periode... Siter
Åge Storli Berg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 AVG Free skal være gratis. Brukte det selv før når jeg kjørte Windows. Nå derimot... Siter
Otto Gebhardt Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du kan jo prøve http://www.microsoft.com/Security_Essentials/ Siter
KJ Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Prøv Avira Antivir, brukt den i mange år. Bruker'n til W7 64bit nå. Går så det griner, ingen problemer. Siter
Mathias Ganss Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg vil også anbefale deg å sjekke nettbanken din. Flere nettbanker tilbyr gratis anti-virusprogrammer. Lykke til! Mvh Mathias Siter
Vegard Strømstad Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 neineineinei. avg e free å finke fjell. slipp brannmurkødd å slikt å når d kommer til vatsim å se fly. Siter
Tommy Bernes Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Avast Antivirus er også å anbefale, går uten problemer her og tar alt som finnes av virus som kommer.. Bruker den i kombinasjon med AdAware og de funker flott! Begge er gratisprogrammer. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Sparebank 1 Buskerud-Vestfold tilbyr gratis Norman Security Suite. Er dette bra? Eller hva er deres erfaringer med det programmet? Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bruker selv gratis versjon av Norman Security Suite fra DnbNor og er så langt godt fornøyd. Etter bruk av Avast (gratis antivirus), så klarte iallefall Norman å finne virus som ikke Avast klarte. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 skal installere Norman Security Suite i dette øgonblikk.. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Dersom du laster ned AVG free version fra deres nettsider så får du gratis antivirus programvare fra dem Bruker denne selv da Norton sine (foruten om NOD32) tar alt for mye maskinkraft hele tiden når det ligger å kjører i bakgrunnen. Er veldig fornøyd med AVG sitt program, ikke bare fordi det er gratis men også fordi det finner det meste og holde seg oppdatert hele tiden, sjekker etter oppdatering hver time tror jeg det er, og laster disse ned og kjører ny scan av computer etter oppdatering slik at nye eventuelle viruser kan finnes dersom man har det. Tommel opp fra meg Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Nod 32, brukt i mange år nå, har aldri sviktet meg. Det lille den koster, er absulut vert det. Siter
Michael A B Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Sparebank 1 Buskerud-Vestfold tilbyr gratis Norman Security Suite. Er dette bra? smile Eller hva er deres erfaringer med det programmet? I slutten av januar ble størsteparten av maskinparken til Nord Trøndelag fylkeskommune infisert av Conficker.B-ormen. Vi snakker her om flere tusen maskiner. IT-avdelingen der oppe kjørte Norman på sine maskiner, men Norman hadde ikke oppdaget eller greid å fjerne viruset. Resultatet var at det ble spredd på hele nettverket deres, både blant ansatte og studenter. Det endte opp med at Norman ble kastet ut og at et antivirus-program fra en annen leverandør ble installert. Enkelte andre organisasjoner fulgte etter, tilliten til Norman var ikke voldsomt god for å si det mildt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.