Andreas Stangenes Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Hei. Jeg har merket at bremsene mine har veldig lett for å begynne å utvikle røyk. De røyker til og med når jeg ikke bruker dem. Det skjer både på pdmg sin og standard 747 i fsx. Kan ikke se at det er knyttet til noe værfenomen heller. De kan begynne å røyke (skriver ikke ryke fordi da høres det ut som om de ikke virker - for det gjør de) selv om bremsene ikke har vært i bruk overhode. Parkingbreaks er selvfølgelig av... Noen forslag til hvorfor dette skjer? Siter
Christian Paulsen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Standard flyet vet jeg lite om, men vil bare nevne at en av tingen som ble rettet med Service Pack'en for PMDG 747-400 var feilrapportering/feil på bremsetemperatur. Så er viktig å ha den updaten på plass for det flyet. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Takk for heads up! Hvor finner jeg tempmålerne for bremsene? Etter landing kan jeg få break temp warning på displayet, men denne feilen kommer ved cold n dark oppstart. Siter
Christian Paulsen Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Høres jo litt bug-aktig ut, og kan ikke si jeg vet hvorfor, eller hva du opplever... Men for å se bremsetemp på PMDG 747; trykk på knappen "Gears" oppe til høyre for autopilot A/B/C, så kommer Brake-temperature for hvert hjul opp på EICAS- skjermen mellom FMS'ene. Er et tall fra 0 til 9, og som endrer farge hvis det blir for varmt. Husker ikke grenseverdier, men det bør med andre ord stå 0 der hvis du kommer til et fly som har stått over natten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.