Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har merket at bremsene mine har veldig lett for å begynne å utvikle røyk. De røyker til og med når jeg ikke bruker dem. Det skjer både på pdmg sin og standard 747 i fsx. Kan ikke se at det er knyttet til noe værfenomen heller.

De kan begynne å røyke (skriver ikke ryke fordi da høres det ut som om de ikke virker - for det gjør de) selv om bremsene ikke har vært i bruk overhode. Parkingbreaks er selvfølgelig av... :) Noen forslag til hvorfor dette skjer?

Skrevet

Høres jo litt bug-aktig ut, og kan ikke si jeg vet hvorfor, eller hva du opplever... :/

Men for å se bremsetemp på PMDG 747; trykk på knappen "Gears" oppe til høyre for autopilot A/B/C, så kommer Brake-temperature for hvert hjul opp på EICAS- skjermen mellom FMS'ene.

Er et tall fra 0 til 9, og som endrer farge hvis det blir for varmt. Husker ikke grenseverdier, men det bør med andre ord stå 0 der hvis du kommer til et fly som har stått over natten.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...