Birger Blomvik Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Holder på med FLG 09-filmen og den ser ut til å bli rundt 35 minutter lang. Er det noen der ute som har anledning til å laste opp en såstor film på Youtube? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Aldri gjort det før, men jeg kan da forsøke..? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Vi kan godt legge den på flightsimlan.com birger, om den er for stor? Siter
Birger Blomvik Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Den blir i DVDkvalitet og rundt 35minutter. Skal resize den for nettet, men noen hundre MB blir det nok. Er nok ikke ferdig før om 2 - 3 uker. Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du må være YouTube partner for å legge ut så lange videoer. Siter
Birger Blomvik Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Vet det. Noen omveier på dette? Siter
Harald Strand Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du kan jo dele de opp. 10 min er vell maks, så kan du dele de opp fks: FLG part1 osv. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Du kan jo også prøve www.vimeo.com. Har aldri prøvd å legge noe ut der selv, men ser ofte på videoer der i god kvalitet som varer lenger en 10 minutter. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Kan du ikke legge den ut stykkevis og delt, og så lage en playliste med alle som én av filmene; og i tillegg legge ut på Geir sin server som han tilbyr og kanskje som sånn... torrentgreie, slik at de som vil se hele filmen sammenhengende og i topp kvalitet kan gjøre nettopp det? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Å legge ut som torrent er jo ingen dum ide. Jeg kan gjerne laste den ned og seede med dere, har relativt godt opplastningshastighet her. Av trackere vil jo piratbukta være et godt alternativ. (Og dere som begynner å påstå at jeg oppfordrer til bruk av ulovlige ting, må jeg bare si: Piratebukta er ikke ulovlig). Siter
Birger Blomvik Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Og filmen er 100 % lovelig da det er jeg som lager den OK, jeg kommer tilbake når den er ferdig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.