Skrevet 3. november 2009 15 år Holder på med FLG 09-filmen og den ser ut til å bli rundt 35 minutter lang. Er det noen der ute som har anledning til å laste opp en såstor film på Youtube?
Skrevet 3. november 2009 15 år Forfatter Den blir i DVDkvalitet og rundt 35minutter. Skal resize den for nettet, men noen hundre MB blir det nok. Er nok ikke ferdig før om 2 - 3 uker.
Skrevet 3. november 2009 15 år Du kan jo dele de opp. 10 min er vell maks, så kan du dele de opp fks: FLG part1 osv.
Skrevet 3. november 2009 15 år Du kan jo også prøve www.vimeo.com. Har aldri prøvd å legge noe ut der selv, men ser ofte på videoer der i god kvalitet som varer lenger en 10 minutter.
Skrevet 3. november 2009 15 år Kan du ikke legge den ut stykkevis og delt, og så lage en playliste med alle som én av filmene; og i tillegg legge ut på Geir sin server som han tilbyr og kanskje som sånn... torrentgreie, slik at de som vil se hele filmen sammenhengende og i topp kvalitet kan gjøre nettopp det?
Skrevet 3. november 2009 15 år Å legge ut som torrent er jo ingen dum ide. Jeg kan gjerne laste den ned og seede med dere, har relativt godt opplastningshastighet her. Av trackere vil jo piratbukta være et godt alternativ. (Og dere som begynner å påstå at jeg oppfordrer til bruk av ulovlige ting, må jeg bare si: Piratebukta er ikke ulovlig).
Skrevet 3. november 2009 15 år Forfatter Og filmen er 100 % lovelig da det er jeg som lager den OK, jeg kommer tilbake når den er ferdig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.