Johan Luiggi Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Bestemte meg for â pröve noe nytt! Istedefor â redigere videoer, hvorfor ikke streame flighten sin live? Lagde en konto hos LiveStream og lasta ned procaster, og streamer i DETTE öyeblikk flighten min live. Nâr det er offline fores feeden med videoer LiveStream Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Følger med på denne. Hvis noen kikker på så må de for all del bare delta i chatten! Er hyggelig med en chat på en mandags kveld Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 beklager, men dette var pinlig....... sorry azz:( Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Ble ikke verdens beste landing men, ble morsomt med chat pâ app(var sâ forbanna sikker pâ â drite meg ut!) :grin: Dette kan sees i reprise ved â trykke menu Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Synes det var gøy jeg ! Forstår jo presset når en gjeng FS-"idioter" står og sier at " NÅ KRÆSJER DU " haha : D Fint presentasjon av hjemstedet ditt ! Så ut som en spennede øy Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Ja, og den avvergingen fra â krasje med et BA fly var da proff :grin:(ironi)! Men ja, er en veldig fin öy â fly pâ! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hm, jeg vet om et annet sted man ser live. Det er på det som er Vaccsca, ikke vaccsca, men tror det er asia-delen.. Dårlig forklart. Dere skjønner sikkert. Men husker ikke linken..hm Siter
Sindre Holberg Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Du tenker på ACC i Asia en plass sikkert Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Mulig OM det er i Asia, er jeg ikke sikker på.. Noen som vet? :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 VA'et mitt likte dette sâ godt at alle pilotene der har livestream, skal samles i hovedchannelen, og skal ha livestreaming pâ groupflights! Siter
Lars Hassel Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Tror det er VACCSAG, som har denne muligheten! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.