Anders furse Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hei, har nå endelig fått taket på Vatsim og PMDG 738 og joina Virtual Norwegian, men jeg har et problem med Squawkbox. Jeg ser vist ikke andre fly. Har alltid vært sånn, men har ikke tenkt så mye over det og regna med at alle flyene rundt om kring med rar texturer og som det ALLTID står VIP over er andre fly, men dette må vel være AI fly. Her om dagen når jeg fløy på Vatsim og atc logga av rett før jeg skulle taxe. Klarte jeg faen meg å taxe ut på rulle banen rett gjennom et annet fly som egentlig skulle ta av før meg. Da jeg hadde tatt av og kommet litt høyre, fikk jeg melding fra en Norsk kar som lurte på hvorfor jeg hadde taxa rett gjennom han og tatt av før han. Jeg hadde jo ikke sett han. Var ingen andre fly der. Så dette er altså et irriterende problem som jeg MÅ få fikset. Kan noen hjelpe meg? Jeg kjører FS9 Jeg bruker AVG free som antivirus og har et Tilgin modem. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Gå til innstillingene i squawkbox når programmet kjører. I en av fanene kan du velge i hvor stor radius du vil at squawkbox skal laste inn andre fly. Og forøvrig så skal du ikke taxe ut på rullebanen før ATC'en ber deg om å line up Siter
Anders furse Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Takker skal teste det:) Når det kommer til det med å kontakte ATC før man liner opp, så var det ikke mulig å få beskjed av atc siden han var logget av. Og jeg fulgte tydeligvis ikke så godt med på den unicome greia. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Okei, da så. Det er ikke alle piloter som er like flinke med å rapportere på unicom uansett, så da skjønner jeg godt at du kolliderte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.