Skrevet 1. november 2009 15 år Hei igjen folkens. Forsøker å finne mappa jeg skal lagre flightplanen i til wilco 737-300 PIC, men finner ingenting. Har letet på nettet etter svar, men kom tomhendt opp... Help? =)
Skrevet 2. november 2009 15 år Forfatter ah, men nå har jeg fsx... Og jeg fant ut av det. Jeg må bare exportere til my documents/fsx folderen hvor flightplans ligger. Så må jeg load flightplan fra FSX først, og så kan jeg request flightplan in FMC'n i 737'n.
Skrevet 2. november 2009 15 år Skal da vere en Feelthere mappe i fsx også, så slipp du å laste fsx fp først...
Skrevet 2. november 2009 15 år Forfatter Skal jeg bare legge planen rett inn i feelthere mappa, eller må jeg opprette en egen Flightplan mappe under Feelthere? Altså FeelThere/Flightplans ?
Skrevet 2. november 2009 15 år Forfatter programfiles/microsoft games/fsx/feelthere/ funka ikke? ah men programfiles/microsoft games/fsx/feelthere/custom db/ funka som bare heia
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.