Andreas Stangenes Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Hei igjen folkens. Forsøker å finne mappa jeg skal lagre flightplanen i til wilco 737-300 PIC, men finner ingenting. Har letet på nettet etter svar, men kom tomhendt opp... Help? =) Siter
Andreas Stangenes Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 ah, men nå har jeg fsx... Og jeg fant ut av det. Jeg må bare exportere til my documents/fsx folderen hvor flightplans ligger. Så må jeg load flightplan fra FSX først, og så kan jeg request flightplan in FMC'n i 737'n. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Skal da vere en Feelthere mappe i fsx også, så slipp du å laste fsx fp først... Siter
Andreas Stangenes Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Skal jeg bare legge planen rett inn i feelthere mappa, eller må jeg opprette en egen Flightplan mappe under Feelthere? Altså FeelThere/Flightplans ? Siter
Andreas Stangenes Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 programfiles/microsoft games/fsx/feelthere/ funka ikke? ah men programfiles/microsoft games/fsx/feelthere/custom db/ funka som bare heia Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.