Gå til innhold

Multiplayer server for FSX

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei folkens, som sikkert mange av dere vet har vi en MP server som mange bruker, denne er det nå blitt sport for enkelte og ødelegge så mye som mulig, hovedsaklig tyskere etc.

Så vi må gjøre noen tiltak for dere som bruker denne på en skikkelig måte, og det er og begrense bruken av denne til dere som vil ha et passord her.

I løpet av uka blir den passord beskyttet, så om du vil ha passord her, må du sende meg en mail med ditt mobil nr, da passord vil bli sendt ut til din mobil. Dette koster ikke noe penger eller noe, men er sikkert.

Min mail adresse er gofi@flightsimlan.com

Skrevet

Trist å høre at folk kan finne på å ødelegge for andre på den måten :(

Men da er vel eneste alternativet passordbeskyttelse...

Ikke for å være pirkete, men hadde det ikke vært enklere om du sendte passordet på PM til de som måtte ønske det?

(mobilen min har klikket for tiden, så det hadde vært greit ;) )

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jepp, da ber du bare om det i mailen, så retunerer jeg på mail til deg.

Hvorfor mobil? jeg har noen sms servere ser du...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da har jeg begynt og sende ut passord, som gjelder for både teamspeak og mp server, mulig du må logge deg inn som anonym på teamspeak, gi lyd om problemer.

har du ikke passord, mailer du til meg på gofi@flightsimlan.com , vennligst ikke benytt pm, benytt denne mailen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...