Einar Kristiansen Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Man kan jo sikkert diskutere lenge hvorfor addons-utviklere slipper ut nyheter FØR de er ferdige. Personlig syns jeg dette er galskap,AlpaSim gjorde det med C-17, nå er det i første omgang Area51Sim med sin C-5M Galaxy til FSX. C-5'en er i seg selv grei,detaljrik interiør og god flightmdl den har KUN VC. MEN å fly et fly uten den rette lyden fra de fire tønnene er jo rett og slett idiotisk,her scorer AlphaSim høyt både på C-17 og C-5. Fantes heller ikke noe OPR manual som f.eks hvordan felle ned cargodørene. Det jobbes vist i uthuset med et 2-D panel, FMC og en FS9 utgivelse. Her er noen bilder. Kun et livery i fototexture.AlpaSim leverer bedre kvalitet enn dette Den STORE nedturen,HVOR ER LYDEN? Her har de gjort det enkelt og bare puttet inn ett standard b-737-800 soundset. Hmm? Hvordan felle ned cargodørene Detaljrik interiør MEN det suger frames Nei,dette var bedrøvelige greier til en stiv pris.Jeg kommer nok til å velge AlphaSim på mine transportetapper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.