Steinar Grindstein Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 I begynnelsen av uka bestilte jeg 2stykk Win7 Home Premium Norsk OEM og en stykk DVD brenner. Da jeg hentet pakka idag å åpnet den var det en Win7 og dvedbrenner. På pakksedelen sto det 2stykk Win7levert samt 1stykk dvdbrenner levert. Summen jeg betalte da jeg hentet pakken tilsier at jeg betalte for tilsammens tre varer (2Win7 og en dvd brenner) Er det noen her som har opplevd lignene ifra Komplett, og vet hvordan dem handterer slikt? Ringte selvsagt omgående for å raportere dette, og vedkommende jeg snakket med skulle snakke med lageravdelingen, og svare meg på mail. Sålangt har ingen mail kommet. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Ring de igjen til de svarer. Jo lengre du venter, jo bedre grunn har de til å si at du har rotet den vekk selv, eller noe i den duren. Jeg har selv ikke opplevd dette hos komplett. Siter
per berge Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Har brukt Komplet.no, senere Datakjeden Stovner som min leverandør i mange år og aldri hatt problem med kundeserivisen deres. Dette tror jeg du vil få løst greit med de folka der. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Gi slakk, altså. Du hentet pakken i dag. Gi dem i alle fall 24 timer på å finne ut hva som har hendt, og glem ikke at vi nå kommer inn i en helg... Får du svar på mandag bør det holde rikelig! Siter
Morten Ruud Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Enig med Gunnar. Feil kan skje overalt av hvem som helst. Komplett er såpass ålreite at det nok sikkert ikke er et problem, bortsett ifra at du må vente til mandag/tirsdag før du får en ny Win7. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.