Kenneth Rønning Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 ja sånn cherry cola er vist stygt, var noen kompiser som sa det, men vanilla kan jeg love dere er god [size:14pt]Men husk og meld dere inn i cola vanilla, for vanilla finnes ikke i alle butikker, har ikke sett det i norske butikker siden 2005 elns jeg da men.... :cry: [/size] Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 HAHA! Pussig at det skulle nevnes Vanilla-Coke her på forumet i dag, for i dag har jeg vært på harrytur til Abisko i nord-Sverige BARE for å kjøpe Vanilla-Coke :-D Enten så elsker man den, eller så hater man den (virker hvertfall sånn). Er enig med deg forresten, alt hadde vært så mye enklere om Vanilla-Coke hadde kommet tilbake i norske butikker! Siter
Christian Paulsen Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Hvis det smaker rart -ikke drikk det. Man vet aldri hva som har vært i flaskene. Og heldigvis merker man det også svært sjelden, fordi renseprosedyrer har fungert... Selv har jeg aldri opplevd dette, og jeg vet ikke hva du har fått i Cola'n. Men du kan ta en titt på denne videoen fra forrige uke, for å se hvordan Grans forklarer at de har solgt brus med bensin: tv2 hjelperdeg/flaskevann-stinket-bensin Sh*t happens. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Vanilla-Coke er tidenes produkt fra Coca-Cola! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Brus er "sukkersjokking" av kroppen jeg har kuttet ut...det går i saft og vann her. Men tillater meg å skeie ut med en Solo eller en Fanta i helgene :smile: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Vanilla Coke *slafse fjes* Det hadde vært enkelt. Hadde aldri trodd det fantes hele fire andre på dette fora som likte Vanilla Coke! Den skal visst finnes en plass i Rogaland, men uvisst hvor. Så i mellom tiden så må man nok bare ta jevnlige utenlandsturer. Kenneth: Er medlem der jeg, vært det lenge også Siter
Johan Luiggi Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Brus er "sukkersjokking" av kroppen jeg har kuttet ut...det går i saft og vann her. Men tillater meg å skeie ut med en Solo eller en Fanta i helgene smile Gâr kun i vann her, gâr et par uker mellom gangene jeg drikker brus Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Kald Cola er utrolig godt. Går dessverre med minst én liter om dagen her, selv om jeg helst skulle kuttet ned på sukkerinntaket. Har også opplevd Cola på plastflaske som har smakt litt rart. Foretrekker glass eller boks. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Vanilla Coke Det er da ikke Cola, men en flaske med skvip som smaker dritt. Nei det finnes kun en Cola i mine øyner, og der er den vanlige Coka Cola, og aller helst på glassflasker. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Mulig jeg tenner noen tråder her, men jeg synes faktisk den utvanna colaen man får på utesteder osv. er ganske så god. Ellers er det iskald cola på glassflaske som er det beste! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Liker faktisk en god del typer dispenserbrus jeg også. Enkelte sorter er rett og slett for konsentrert både i smak og kullsyreinnhold når de er tappet på flaske Siter
Enok Liknes Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Vanilla Coke *slafse fjes* Det hadde vært enkelt. Hadde aldri trodd det fantes hele fire andre på dette fora som likte Vanilla Coke! Den skal visst finnes en plass i Rogaland, men uvisst hvor. Så i mellom tiden så må man nok bare ta jevnlige utenlandsturer. Kenneth: Er medlem der jeg, vært det lenge også Likte Vanilla Coke veldig godt jeg og. Smakte denne første gang på tidlig nittitallet. Husker en importør i Stavanger-regionen som het Middlethon som importerte amerikanske varer, deriblant Vanilje Cola. Om denne importøren holder på fortsatt vet jeg ikke, men Middlethon som forettning sluttet vel på slutten av nittitallet. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Jeg ville faktisk klaget.. Er jo ett problem du burde gjøre dem oppmerksom på. Og er du heldig, kanskje får du en kasse brus gratis Når det gjelder Vanilla coke, så savner jeg den. Bedre brus må man lete lenge etter. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Det finnes en del gode folk her inne merker jeg! Skal vi si til Dag at han må få importert Vanilla Coka (nei, det heter ikke Cola, men Coka) i shoppen? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Det sies at dispenser-brus er å anbefale, hvis man virkelig har vært på fylla dagen i forveien. Hvorfor f.eks. dispenser-cola skal være "å foretrekke" dagen derpå, fremfor annen Cola er vanskelig å si - men vet mange sverger til dette. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Det sies at dispenser-brus er å anbefale, hvis man virkelig har vært på fylla dagen i forveien. Du får tipse Mythbusters.. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Even, det heter "Vanilla Coke" http://z.about.com/d/inventors/1/0/e/W/lg_vanilla_coke.jpg Siter
Anders Henriksen Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Vanilla Coke er trolig det værste jeg noensinne har drukket og det var vel også derfor de trakk brusen i Norge ettersom jeg tydelighvis ikke var alene Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Jeg anerkjenner verken Cola, eller Coke som rettmessige navn. Det eneste som Coca Cola kan hete i "slææææng" er Kokka! Ferdig med det :grin: PS: Er forresten feil kork på det eksemplaret av V-C. Pleier og være hvit/krem (for de som lurer: Ja, jeg er fargeblind) farget kork! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.