Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen av dere opplevd det samme som meg, nemlig at Colaen ikke smaker Cola?

Sitter og smaker nå og om jeg skal beskrive så smaker det surt utvannet litt sterkt med kullsyre. Det smaker iallefall ikke Cola, det smaker rett og slett dritt. :crazy:

Jeg lurer på, er dette et problem dere opplever ofte?

Og er det egentlig sikkert å drikke?

Og jeg kan vel klage på dette?

Jeg har opplevd dette noen ganger, drikker ikke spesielt mye Cola, men av erfaring merker jeg uansett at det helst forekommer på eldre/slitte flasker, slik at jeg alltid sørger for og unngå disse, og velge de nye. Dette må vel regnes som et problem hos Cola?

Men det som er er at mamma ikke bryr seg/tenker over dette, og hun hadde kjøpt Cola i dag(men det har egentlig ikke noe med saken og gjøre)

Synes de burde foreta seg noe nå :mad:

Får jo rett og slett vondt i magen av dette!

Skrevet

For noen år siden, så fant Coca Cola Company seg en stor og fin søle dam på Lørenskog og fant raskt ut at her skal vi legge fabrikken og skille oss ut fra Ringnes for å produsere Coca Cola = Sølevann på norsk.

Ellers det eneste rådet jeg har til deg, er å ringe det telefonnummeret du finner på etiketten på flasken og klage på det. Kanskje du får bedre kvalitet neste gang du kjøper sølevann = Coca Cola, hvis ikke, så anbefaler jeg noe som smaker bedre enn akkurat det sølevannet på Lørenskog. :grin:

Hilsen han som kjørte denne tidligere:

Lastebilenvedblokka.jpg

Skrevet

Har ikke opplevd det med Cola, men med Solo en gang. Brusen så helt normal ut, men smakte helt merkelig. Gadd jo ikke å klage på det, men blir jo litt nysgjerrig på hva som er galt med brusen når den smaker så annerledes enn det det skal :/

Skrevet
Og om de er klar over problemet, og om dere har opplevd dette? Og om det kan være farlig?

Fra spøk til alvor. Du trenger ikke å bekymre deg, det kan være som mangt, men en ting er dem strenge på, det er renhold og at det skal være sterilt før ny "sølevann" tappes i flaskene. Som nevnt, kan det være blandeforhold etc. noe jeg tror er det minste problemet. Glass flasker er faktisk det beste sånn renholdsmessig enn forhold til plastflasker igjen som sjelden gang kan etterlate seg spor av micro bakterier igjen. Alle returflasker blir gjennomlyst og rengjort slik at flaskene og tapperiet er kjemisk renset for bakterier osv. Så jeg tror ikke du vil bli syk av å drikke den sort for drikke eller dø av det, selv om det er sølevann i mine øyne :D

Skrevet
Nå vet ikke jeg hvor du vil heen' date=' [b']men Cola er bedre enn Pepsi[/b].

Jeg anbefaler trådstarter øyeblikkelig lobotomi.

Back on topic så kan det være at maskinen de bruker til å finne flasker som ikke er "rene" har slurvet litt. Skader ikke å gjøre dem oppmerksomme på det =)

Skrevet

Nei vettu hva. Cola= sølavann?? hva i alle? :grin:

Jeg har også opplevd dette før, men aldri gjort eller tenkt noe spesielt over det.

Det jeg vet er at Cola har utrolig god service. :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kan jo hende at en av alexus snifferene etter vask av flaska har feilet litt, og at den har sluppet igjennom litt piss som du har drukket..

Skrevet

Som en mangeårig nyter(avhengig) av Cola er det bare en ting å si, cola nytes best på glassflaske. Cola på plastflaske uansett stand smaker dritt.....

Skrevet

Gå hjem alle sammen - Coca Cola Vanilla er best!

Det eneste du kan gjøre med flaska er å ringe Coka, si at det er noe hælvette med Coka'n (si også at den smaker vondt/pepsi. Da blir de glade). Send inn flaska til Coka og få de til og teste den. I tillegg har du rett på erstatning på den flaska.

Skrevet

Cola smaker ikke det samme på plastflaske som det gjør på glassflaske, da colaen tar "smak" fra plasten. Dermed smaker cola på glass bedre, har sikkert merket det med cola på boks også, den smaker ikke det samme som det som er på flasken.

Det at du har fått rar smak på cola'n din nå kan som sagt være at det er noe feil med blandingen, det er ihvertfall ikke farlig og drikke, de er nøye med hva de sender ut og hvordan produksjonen går for seg. :)

Skrevet

Ja Coca-Cola fra plastflasker drikker jeg ikke, men

fra glassflaske (helst) og evt. boks - så er det

helt greit. Av en eller annen grunn, så er Pepsi langt

bedre fra plastflaske - så hvis jeg skal drikke fra

plast er det kun Pepsi som gjelder (av cola-typene).

Husker i "gode gamle dager", når man kjøpte Coca-Cola

på disse 1-litersflaskene av glass. Tunge som bly, og

kjedelig å miste en slik flaske på p-plassen..

Skrevet
I tillegg har du rett på erstatning på den flaska.

Bryr meg fint lite da det var mamma kjøpte flaska :grin: :grin:

Men tenkte vel kanskje og si fra om dette var et problem bare, men ser ikke sånn ut, så da gidder jeg ikke. Men det hadde jo vært artig og ringt og sagt at det smaker pepsi :grin: Tenk dere reaksjon da :grin:

[size:20pt]

Angående cola vanilla, så anbefaler jeg alle og melde seg inn i facebook gruppa så kanskje vi får den tilbake til norske butikker en gang.[/size]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...