Jan Tore Elvheim Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Etter noen travle uker starter jeg opp igjen trening på Oslo control, fra Kl 2030 lokal tid. Treningen vil vare i ca 2 timer Min mentor har vakt den dagen, men oddsen var bra sa han Håper på spredt trafikk og ikke kun til/fra osl MvH JT Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 *En vennlig påminning* Siter
Even Rognlien Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Lykke til! Skal prøve å komme, men har kjemiprøve i morgen, så får se det an litt Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Du skal ikke dekke Norway Control da, for å få litt mer trafikk og hele landet dekket? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Flott kveld dette, ATC både i Oslo, Ålesund og Trondheim så vidt jeg vet. Jeg sitter i Ålesund kl. 19-21. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.