Arild Oldervoll Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 HEi! I går fløy jeg med Braathens 737-700 i fra Kirkenes til Gardermoen og fikk komme frem i cockpitt og sitte under landing. Jge fikk også mye "stash" av kapteinen, og hadde det veldig gøy. Egentlig skrev jeg her i nesten en halv time og gårsdagens hendelse, men så fikk jeg melding om at jeg var for glad til å sende inn (brukt for mange smilefjes), så alt jeg hadde skrevet forsvant. Men jeg ville i hvertfall bare si at det fortsatt er mulig, selv om mange andre flyverter/vertinner sier at det er umulig etter 11. september. Visst det er stor interesse kan jeg fortelle mer utdypende om den utrolig fantastiske hendelsen Siter
Helge Bø Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Jeg tipper du ser passe uskyldig og ufarlig ut Arild Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 Ja, du hvet lille meg 15år, smiler som bare det, blå øyne og mørkt blondt hår som rekker litt forbi ørene og nesten ned i øyene, hva kan man vel forvente da? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Visst det er stor interesse kan jeg fortelle mer utdypende om den utrolig fantastiske hendelsen Fortell mer a! Eventuelt send meg en mail (vidtun@online.no) JAV Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.