Svein-Ivar Nikolaisen Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Til dere som er interessert (og det er vel de fleste) sjekk denne linken fra avisa Nordlys: http://www.nordlys.no/57/91/87/3.html Crew+TWR får så hatten passer... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Å? Det såg da ikke ut til å få så mye kjeft, og i hvrtfall ikke TWR, men der i mot LV og delvis pilotene (men de er ikke sikker på om det er deres feil) Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 quote: av en SAS-maskin av typen 378 som Hmmm, 738 (737-800) de mener eller? Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm: quote: av en SAS-maskin av typen 378 som Hmmm, 738 (737-800) de mener eller? Greit med journalister som gjør et sikkelig grunnarbeid....skulle tro det var nøttavisen... ---------------------- Geir Fjellro Løitegård [ 15-05-2002, 16:28: Endret av: Geir Fjellro Løitegård ] Siter
Gjest Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Svein-Ivar Nikolaisen: Crew+TWR får så hatten passer... Nåja... Tycker HSL kräver lite väl mycket när de ber Crew att se bort från vind info från TWR till fördel för egna vind värden (som inte är att anse som 100% tillförlitliga) och ta en avgörelse på det i 100', och kanske tvingats gå runt under minima (unprotected go around). Men för mycket revers kan ju gjort sitt till... De använde ju 20% för mycket. Men det är bra att man ser närmare på sådana händelser! Fint att få utrett om backe utrustning är i ordning. Ett vanligt problem om vintern är riktig broms effekt mätning. Väldigt avgörande för om du kan använda RWY eller ej... Edit: http://www.aaib-n.org/rapporter%202002/rapport%2022-02.htm [ 15-05-2002, 16:29: Endret av: Jörgen Toll ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.