Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har tatt min vaksine idag.

Og fikk følgende bivirkninger sålangt:

Svimmelhet.

Frysninger.

Nummen/lite følelse i føtter og hender.

Djævelsk vondt i armen, men kun ved berøring/press.

Iskalde hender.

Trett.

Sliten i kroppen

Ellers i fin form sålangt, gjenstår å se imorgen hvordan formen er. Sjefen ble sengeliggende i 2 dager etter vaksinen.

• Svar 99
  • Visninger 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Me to , sengeligende, men er på oppadgående nå tror jeg....

Skrevet

Hehehe.. Sovet meget lite inatt, jeg må faktisk ligge over på venstre siden for å sove, og der har jeg tatt en sprøyte med plumbo (føles det som) Enda værre i armen idag..

Skrevet

Liten rapport etter vaksinasjon. Tokk denne på Onsdag kl 13.

I går var det et lite mini helvete, med vondt i hele kroppen og gennerell infulensa vondt og under dyna modus. I dag har jeg stått 3 timer og holdt foredrag, med en paracet elelr to innabords, nå kl 14, har jeg det faktisk bare bra, så dette er vell som noen sier, et tegn på at man responderer på vaksinen.

Så dere som kan få den burde ta den, ikke la dere stoppe av bivirkninger, det går fort over , min konklusjon ihverfall....god helg.

Skrevet

Har ikke tatt selve svine-influensavaksinen enda, men

tok årets "ordinære" influensavaksine for en ukes tid

siden(det anbefales å ta begge), og denne vanlige vaksinen

var tydeligvis litt "kraftigere" enn tidligere. Har som

regel fått meget milde influensasymptomer osv. av å ta denne

(de siste ti år), men årets kjente jeg faktisk mer til.

Slo til på kvelden/natten, litt kaldsvetting og frøs litt,

til dels litt svimmel, kvalm osv. Så det er tydelig litt

forskjeller fra år til år.

Skrevet

Jeg tok svineinfluensa-vaksinen på onsdag (grisebonde) og det eneste jeg har merket er litt smerte ved skulderen der den ble satt. Har vel vart i to dager nå, men er helt overkommerlig :)

Skrevet

Det er tydelig at den slår ut veldig forskjellig fra person til person. Jeg er ikke i noen risikogruppe, så jeg har ikke hatt anledning til å ta den enda. Derimot har jeg tatt vanlig influensavaksine, men denne fikk jeg ingen bivirkninger av. Det har jeg forsåvidt aldri fått heller.

Kan en av grunnene til at bivirkningene på svineinfluensavaksinen er blitt såpass sterke, være denne emulgatoren som benyttes? Noen som vet hvilke andre typer emulgatorer som har vært vanlige i andre influensavaksiner?

Mvh

Mathias

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …