Skrevet 27. oktober 2009 15 år Grunnet at Cross the Pond plutselig dukket opp fikk Jorda Rundt 09 en brå slutt. Måtte fly Bangkok - Frankfurt uten mellomlanding. Det tok 11 timer og 25 min, og dette anbefales ikke å gjøre hjemme Dette blir for lang flytur, til og med for meg! På gaten i Suvarnabhumi flyplass i Bangkok: Takser til rullebanen: Jorda Rundt 2009 er dermed ferdig =)
Skrevet 27. oktober 2009 15 år En 11 timers tur kan gjennomføres hjemme, men ikke med familie tilstede....
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Som vanlig, kjempeflotte bilder av ypperlig kvalitet. Men eg undres. På disse langturene, sitter dere foran skjermen gjennom hele turen og følger med?
Skrevet 27. oktober 2009 15 år jepp...deilig når tresmaken,vokser seg inn i rumpa :grin: Fine bilder Paulo.
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Sånne langturer tar jeg ofte, har ikke noe problem med det, sitter aldri foran skjermen hele turen. Flyr jo med PMDG, og da bruker jeg FS2CREW, da trenger jeg ikke og være der hele tiden, siden "pilotene" i FS2CREW kontrollerer fuel'en selv
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Forfatter Godt poeng Gunnar =) Lettere om man var alene hjemme. Også fløy jeg jo seff på vatsim, så syns det er kjipt å måtte være i cockpit en gang per 30 min (Vatsim-regler). Men det går greit. Også har jeg jo fuelen å overvåke, må sjekke når tankene blir jevne så jeg kan skru av X-feeds og OVRD fuel pumps. På disse langturene, sitter dere foran skjermen gjennom hele turen og følger med? Nei. Jeg må være i cockpit en gang per 30 min, bare for å sjekke om ATC er online. Også må jeg være i cockpit når fuelen i tank 2 og 3 blir lik som 1 og 4 (747).
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Vel synest det er å dra regelen veldig langt ut, er vel sånn at du skal vere "nerme" simmen typ høre at du får private chat, og det lengste du kan vere borte er 30min, eller bli tvangs disconnecta. Uansett , all ære til alle som gidder, motivasjonen min svikter lenge før 11 timer :eek:
Skrevet 28. oktober 2009 15 år Flotte bilder Paulo! Som alltid Klarer ikke turer lengre enn maks 2.5 timer jeg Magne: dette er nok ett addon.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.