Jakob Arne Brønstad Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Hallo. Har sett på et forum at man kan lage Add-on til ES, da tenker jeg på ILS med Loc og GSL. som på natcon ol. og gate tildeling ol:P er det i heletatt noen som vet hva jeg hinter fram til? -JA Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Vet ikke hvilket du forum du tenker på spesifikt, men det er vel desse berømte script muligheten da? Siter
Even Rognlien Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 er det i heletatt noen som vet hva jeg hinter fram til? At vi trenger noen nyttige addons til ES? En realistisk, digital flightstripbay for eks :whistle: Siter
Njål Johannessen Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 jeg vet at i den neste versjonen som kommer av ES er det innebygd en Flightstrip Bay. se bilde Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 hvor har du den infoen fra ? hvordan er det med script? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 vatsim.net>forum>controller talk>post your scope savner dog litt info om scriptemuligheter, men det kommer nok når det nermer seg release. rykte sier Nov/Des engang... Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 tusen takk:) Ser du har ang. natcon sitt oppsett, så da får vi bare vente i spenning;) Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Ikke ha for stor tro på meg iallefall enda. Men vet det er flere som pønsker på saker å ting Hva tiden bringer, vil vises Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.