Skrevet 26. oktober 2009 15 år haha, Norwegian Fosterstilling. "Men Kjos, går ikkje dette på sikkerheita laus?" Kjos- "Så absolutt" Genialt! Men synest han har fanga Dagfinn Lyngbø og hans digresjoner best :grin:
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Parodien Valen har laget på Luksusfellen som går på TV3 er også jævlig morsom, ler like mye hver gang jeg ser det. Han er rett og slett genial på parodier, enten musikk eller tale/utseende..
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Ikke si at jeg er den eneste som ikke synes Kristian Valen er overhode morsom?
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Du er den eneste som ikke synes at Kristian Valen er morsom. That's right, I said it
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Ikke si at jeg er den eneste som ikke synes Kristian Valen er overhode morsom? Synes selv ikke at han er så hysterisk morsom......
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Forfatter hehe,eg og skal ha. :grin: Da er det bare og huske på kl 22.00 TVNORGE i kveld.
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Skal ikkje mine medlemmar få? Alle skal få! Nei, 7 minutter til det starter. Gleder meg
Skrevet 26. oktober 2009 15 år Ikke si at jeg er den eneste som ikke synes Kristian Valen er overhode morsom?Neida, du er ikke alene om det. Jeg har heller aldri hatt sansen for fyren og syns alle "parodiene" hans går ut på å bare mumle og lage "morsom" stemme. Det eneste morsomme den mannen har gjort er å skyte i stykker badet sitt fordi han, sannsynligvis, så sitt eget speilbilde der inne
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Noen her inne har virkelig dårlig humo(ø)r :grin: Valen er jo en gudegave "Mjaaa"
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Ikke si at jeg er den eneste som ikke synes Kristian Valen er overhode morsom? Synes selv ikke at han er så hysterisk morsom...... Jag slänger mig på här och håller med er. Han upplevs som mer retard än som komiker, men det är ju min mening
Skrevet 27. oktober 2009 15 år Forfatter Han er jo utrolig flink til og imitere folk da.Ler godt jeg ja.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.