Per-kristian Jensen Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Hei Hei! Tenkte det kunne vært greit å ha en God Morgen tråd om dagene, ideen er hentet fra vårt naboforum, Scanair. Riktig god morgen fra Bodø, 5+ grader, overskyet og regn her. Fin start på uken med andre ord Tidlig start på dagen, og skal snart avgårde på Skolen. Ha en fin Mandag da (Også fint om dere kan si hva dere mener om dette og om man kansje skal ha en slik tråd hver dag. Det gjøres på Scanair tror det kan være greit å ha her også) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 God Morgen,PK Er forkjøla og hjemme i dag,men er i lufta på min world tour på fs. :grin: Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, prioriteringer er viktig :whistle: :grin: Good morning Siter
Harald Strand Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 God morgen! Er innom spysyka så holder meg til pc-benken og en bøtte Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 God morgen! Akkurat stått opp og vælva i meg en yoghurt, så blir det å trampe igang motorsykkelen og komme seg på skolen. Siter
Tommy Bernes Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 God Morgen! Her er det friminutt på skolen og sitter og ser på Trailere og gameplay filmer fra Call Of Duty Modern Warfare 2.. Gleder meg! HA en fortsatt flott dag videre! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 [video:youtube]tBnClKDqE7c Siter
Daniel Klepp Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 God morn! Sola skinner inn på kontoret på Værnes. hører en Lufttransport som taxer inn til stand 40ognoe. Kjenner svakt eimen av Jet-A1 når vinden står riktig Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Herlig,bare lyden av Rolls royce RB211 som mangler da.. Siter
andreas nærbø Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 god morgen fra stavanger er innom influensa eller noen så blir en rolig dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.