Even Moe Egenes Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Noen andre her som skal ta VG2 flyfag neste år? Og evt. hva skole tenker dere på? Sitter selv og vurderer enten Sola, eller ENDU. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Går VG2 flyfag nå jeg, i Bodø. Hvorfor vurderer du ikke Bodø ? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Ikke veit jeg egentlig. Har egentlig aldri fristet :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Nå skal det da sies at de som har peiling påstår at Bodø er den beste skolen, så ser hvertfall ikke noe grunn til å velge de skolene som ligger som nr 3 og 4, så de som er flink i matte vil klare finne ut av at vi bare har fire flyfag skoler Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg glatt søkt Bodø. Fin by, glad jeg fikk tjenestegjøre her i forcen. Tok selv almennfag og sitter her med studiekompetansen min og lurer på hva jeg skal gjøre. Angrer på at jeg ikke gikk elektro og flyfag Siter
Henrik Bergman Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 ikke for og starte en laaang diskusjon.. men -SKEDSMO ER BEST!!!!!!! (hehe) Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Kai: Er veldig interressert i å vite hvem "de som har peiling" som påstår at BOO er best i forhold til flyfag er? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Kai: Jeg DRITER i hva som er den beste skolen. Det var ikke tema her. Vil enkelt og greit vite om det er andre som skal gå flyfag neste år, og hvilke skoler de skal gå på. Hvis det er noen som skal gå på samme skolen som meg da. Så veit jeg det Hva angår skole valg så er Sola for at det er i den regionen jeg bor i. Og Bardufoss for at jeg ikke orker større byer.. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Og Bardufoss for at jeg ikke orker større byer.. Om du allerede er vant med Sola-regionen vil nok ikke Bodø bli en "storby" for deg. Bardufoss derimot, vil nok bli litt "ut på landet" for å si det sånn, liten plass med lite kulturelle muligheter for ungdommer (ut ifra det jeg har hørt, noe som var grunnen til at Bardufoss ikke ble et alternativ for meg). Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, Sola regionen ja.. Bor i ei bygd med 100-200 innbyggere, eneste måten og komme seg til.. eh.. noen plass, er med ferje :grin: Nei. Men en veit jo ikke. Plutselig så finner jeg ut av at det hadde vært noe med Bodø. Men sånn det ser ut nå så er det enkleste og bare søke seg inn i BDU og på internat. Enkelt - og greit! Men har jo forsatt ett halvår igjen og tenke meg om på så! Siter
A L Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 kan ikke alle heller roe ned noen hakk og prøve å ta det folk sier litt positivt og se på det som annbefalinger fra hver enkelt Ha en fortsatt fin kveld! Siter
Harald Strand Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hva med Sola da? Er det ingen som har noe bra å si om den? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Åge; Hva du har hørt om Bardu har svært lite med bardufoss å gjøre, Bardu er Setermoen og omkring. Bardufoss ligger i Målselv, ett eldorado dersom du liker friluftsliv, mye muligheter alt fra laksefiske til snowboard kjøring i Målselv Fjellandsby/Blånisselandet. Ellers er det rundt 40 min til nærmeste by, og 1.5 timer til ENTC. Så Målselv er ikke den værste plassen. Men skal du ha storby, så må man nesten velge en annen plass. Dersom Even ønsker mindre stress og bra internat, så er Endu ett godt valg Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Mente naturligvis Bardufoss, men det jeg har hørt om plassen gjelder fortsatt. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor du lager denne tråden, du spør liksom, men du vil ikke rette deg etter det andre sier til deg, dessuten er det flyfag Bodø som gir deg best muligheten. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Skrevet 26. oktober 2009 Kenneth, jeg spurte enkelt og greit om det var noen andre som skal gå VG2 flyfag neste år. Og hvilken skole. THATS IT! Spurte ikke hvilken skole som er best, hvilket område som tilbyr ditt. Hva folk mere om datt. Så det du sier er veldig feil. Jeg veit veldig godt hva folk syns om de forskjellige skolene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.