Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal det da sies at de som har peiling påstår at Bodø er den beste skolen, så ser hvertfall ikke noe grunn til å velge de skolene som ligger som nr 3 og 4, så de som er flink i matte vil klare finne ut av at vi bare har fire flyfag skoler :)

Skrevet

Kai: Jeg DRITER i hva som er den beste skolen. Det var ikke tema her.

Vil enkelt og greit vite om det er andre som skal gå flyfag neste år, og hvilke skoler de skal gå på. Hvis det er noen som skal gå på samme skolen som meg da. Så veit jeg det :)

Hva angår skole valg så er Sola for at det er i den regionen jeg bor i. Og Bardufoss for at jeg ikke orker større byer..

Skrevet
Og Bardufoss for at jeg ikke orker større byer..

Om du allerede er vant med Sola-regionen vil nok ikke Bodø bli en "storby" for deg. Bardufoss derimot, vil nok bli litt "ut på landet" for å si det sånn, liten plass med lite kulturelle muligheter for ungdommer (ut ifra det jeg har hørt, noe som var grunnen til at Bardufoss ikke ble et alternativ for meg).

Skrevet

Hehe, Sola regionen ja.. Bor i ei bygd med 100-200 innbyggere, eneste måten og komme seg til.. eh.. noen plass, er med ferje :grin:

Nei. Men en veit jo ikke. Plutselig så finner jeg ut av at det hadde vært noe med Bodø. Men sånn det ser ut nå så er det enkleste og bare søke seg inn i BDU og på internat. Enkelt - og greit!

Men har jo forsatt ett halvår igjen og tenke meg om på så!

Skrevet

kan ikke alle heller roe ned noen hakk og prøve å ta det folk sier litt positivt og se på det som annbefalinger fra hver enkelt :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Åge; Hva du har hørt om Bardu har svært lite med bardufoss å gjøre, Bardu er Setermoen og omkring. Bardufoss ligger i Målselv, ett eldorado dersom du liker friluftsliv, mye muligheter alt fra laksefiske til snowboard kjøring i Målselv Fjellandsby/Blånisselandet. Ellers er det rundt 40 min til nærmeste by, og 1.5 timer til ENTC. Så Målselv er ikke den værste plassen. Men skal du ha storby, så må man nesten velge en annen plass. Dersom Even ønsker mindre stress og bra internat, så er Endu ett godt valg :)

Skrevet

Kenneth, jeg spurte enkelt og greit om det var noen andre som skal gå VG2 flyfag neste år. Og hvilken skole. THATS IT! Spurte ikke hvilken skole som er best, hvilket område som tilbyr ditt. Hva folk mere om datt.

Så det du sier er veldig feil. Jeg veit veldig godt hva folk syns om de forskjellige skolene. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...