Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 24. oktober 2009 [size:17pt]I kveld møtes vi på Reno Stead og flyr Unlimited Class !? FLY LOW-GO FAST-TURN LEFT Dette er kjempegøy og får opp adrenalinet. Anbefaler DENNE siden for bakgrunnsinfo. Det finnes også kart av banen vi skal fly (unlimited class) om mye annet interessant. Vi legger ikke lista så uoverkommelig høyt, så bare bli med! Men vi bør ha modeller fra Acc/Mustang eller RealAir Spitfire X. SKAL VI SI KL 1930......? [/size] Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Har ikke teamspeak, men kanskje det går an og møte opp med spit for det om? Skal prøve og vere der. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 24. oktober 2009 Det går greit uten TeamSpeak, men du går glipp av en del info på øret. Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, ja er klar over det.. enten møter eg opp som News chopper med B206 (noen må jo det også :grin: ) Eller spit.. Er ikke helt kjent med løypa skjønner du. Siter
Geir Teigo Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Har lasta ned og installert spitten, så går jeg hen og får damebesøk... Er det mulig? Hun skulle jo på fest jo!!! Next time guys Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Da er jeg på vei til reno, lander der ca kl 20.00. Kommer i en hvit 747 med Penthouse babes, som skal bli med på festen etter at farts showet er over i kveld. Samt hele cargo er fylt opp med godsaker. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 25. oktober 2009 :grin: :grin: :grin: Godt jobba Geir Ove !! Været er praktfullt, det mekkes på flyene og publikum strømmer på. PS. Den gule villhesten er min . Siter
Harald Strand Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Fins det kart for området? Sliter med å finne løypa, vurderer å fyre opp medic-helien og stå på standby i tilfelle noen skulle finne på å smake på sanden Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Blir nokk fort bruk for det ja :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.