Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ha har jeg litt overskuddsmateriale å bli kvitt etter oppgraderingen. Følgende selges samlet eller i deler. Bare gi meg en pris så vil jeg evt. akseptere. Det som skal selges unna er:

- Intel Core 2 Quad Q6700 2.67GHz Socket LGA775, 8MB

- Noctua NH-U12P, 120mm Fläkt, 1300RPM, 19,8 dB(A)

- Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5 ganger 2 totalt 3GB

- XFX GeForce 8800GTS 678M 512MB XXX GDDR3 PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 678/1972Mh

- Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD

- Cooler Master 850W Modular strømforsyning

Skrevet

Ja, det vil jeg tro, mener det sitter en PCI-express port i den maskina, så da vil du kunne bruke det vel og merke om strømforsyningen er kraftig nok. Det sitter jo et Gt210-kort der fra før så om du vil få nå større effekt med et GTS8800 er jeg ikke sikker på. Men kortet har fungert utmerket til meg i FSX iallefall :)

Skrevet

Jeg liker at folk ikke skryter ukritisk og uhemmet av det de skal selge!

Men jeg vil bare få lov å skyte inn at et 8800GTS 512MB til tross for alderen yter milevis over GT210.

Men det kan nok dessverre, som Jan A også sier, by på problemer med strømforsyning i en slik billig ferdig-PC. 8800 bruker 3-4 ganger mer strøm, og krever resurser og tilkoblinger man neppe har i den Packard maskinen. Så det bør/må isåfall sjekkes først.

Skrevet

Hehe, ja det kom kanskje ikke soleklart frem, men det jeg mente denne gangen var at du nok var litt for beskjeden, så jeg ville bare fylle på litt. At man er litt beskjeden hvis man ikke vet, ser jeg som en god egenskap, så det var bare positivt alt sammen.

Jeg ser bare gode komponenter der også, og kunne faktisk godt tenke meg både flækten og lydkortet selv, men må besinne meg -inntaks-stopp/fornuft-modus. :)

GTS8800 er ikke bare litt bedre enn GT210, det er i en helt annen klasse.

Jeg ser det av tekniske data, og tester, men det holder egentlig å se på selve kortet for å gjøre sine antagelser... :grin:

header_productshot1.png

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...