Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, ja, jeg er heldigvis nettopp ferdig med full reinstallasjon av Norge på ny PC :)

Det eneste som mangler nå, er kunnskaper om VOR. Jeg sliter hvis jeg får rwy 29 ned til Alta i morgen :grin:

Noen tips? Jeg har skjønt litt, men er det virkelig så enkelt som bare å velge en vanlig STAR og så en VOR-rwy i FMC'en (pmdg 737ng)? Altså helt likens som vanlig ILS? Det er forskjellene der i grenselandet jeg ikke helt har skjønt ennå...

Skrevet

Bruk gamle kart for Alta dersom dere finner det. Både terminal og oppstillingsplass er plassert helt anderledes nå enn det som er tilfelle i samtlige tilgjengelige FS sceneries, inkludert deafult...

 

EDIT: Er været godt ser jeg ikke behovet for å benytte ILS før den visuelle delen til bane 29... ;)

Skrevet

Følte meg litt caught between a rock and a hard place i kveld :grin:

 

Ble maset på om og fly på Island,siden de har online day på søndager der.Og jeg ville gi ATC litt traffikk på dette eventet.

 

Ble jo riktig så trivelig.

 

Først ALTA-Bodø.Så Bodø-Keflavik.

Full atc dekning hele veien.Bodø appr-control-oceanic.RKV kontrol-Kef appr og Tower.

 

Full atc hele veien,med oceanic clearance..Nice!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...