Øyvind Hansen Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Finnes det noe sted der man kan sjekke hvilket fly som brukes på en gitt flight med SAS og Lufthansa? Prøver å finne ut hva jeg kan forvente meg når jeg skal ut på min melkerute-tur nedover i europa til sommeren. Siter
Helge Bø Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 På www.amadeus.net eller www.gotogate.no finner du litt om dette. Det er vanlige søkesider for ledige plasser på fly, men flytyper på avgangene vises også. Men dette gjelder jo ikke charter, og det er ikke alltid at flytypen stemmer med det som er oppgitt. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Skrevet 13. mai 2002 Takk for tipset! Jeg reiser med rutefly, så det burde være mulig å finne ut av tingene. Kommer forhåpentligvis ombord i en eller annen type regionalfly, som kan være en fin avveksling fra de kjedelige 737-ene og md-ene som vi alltid reiser med... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.