Mats Danielsen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Hei hei Hadde min første tur idag ved litt(mye egentlig..) hjelp fra Aleksander Maaland. Gikk helt topp med en ATC som ga meg skryt (Y) Men jeg lurer på om det er noen som kan fortelle meg litt mer over Skype elns? Takk Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du har tid til helgen, så kan jeg sikkert ta en vatsim-prat eller to over skype Siter
Mats Danielsen Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 Flott Skypen min er "attachem" - vi snakkes der da Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, den er grei Jeg får desverre ikke tid i dag, selv om jeg er logget på skype. Jeg har fysikkprøve i morgen, og har allerede en 15-åring fra Nederland under opplæring på grunnleggende FMC-bruk i 737NG, hehe. Men sannsynligvis i helgen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.