Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Congrats, Karl Mathias! Den nye Laguna er ret lækker. Og Renault laver nogle helt sublime diesel-motorer. Den mindre 1.5 dCi er også rigtigt fin.

Skrevet

Dere kan nå si hva dere vil, men jeg har bilen med best beinplass. Ellers er det lite å si om bilen, kjøkkenstolene til bestemor er mer komfortable, bilen lekker vel mer enn Titanic, og ca samme svingeradius. Går bare på 1 av 3 sylindre, Eksospotta er av samme type som vannrørene til de fleste her, hele 52 bensin gamp. Manuelle vindusviskere både forran og bak, kickstart. Nettopp påkostet nye langlys av type lommelykt fra Donald Duck & co. Lekkre alu-felger i rustet stål, automatisk aircondition som tilpasser temperaturen i bilen etter temperaturen ute, og bålplass midt i bilen.

Kjærra drar mye oppmerksomhet, det skal den ha. One of a kind!

Lada.jpg

Og 0-100, kan du gjette?

Nei, det var feil!

88,41 Sekunder!

Kjærra er kanskje ikke først over målstreken, men den er i hvertfall den som drar mest oppmerksomhet!

Skrevet

Skal ikke bedømme Ladaen din med at den går igjennom en EU-kontroll Bjørn. Men slik jeg ser det via "sveise" søm midt på Ladaen din, så er jeg i sterk tvil om at denne går igjennom en EU kontroll når en 2003 model "standarisert" lastebil med 100watts pærer i 1000 metere ikke går igjennom en EU-kontroll på et vanlig Volvo verksted. Tror min lastebil med 100 watts pærer i 1000 metere er langt sikrere på veien enn den Ladaen dær. Uff... Nå var jeg kanskje litt slem her, sorry for den, da jeg bare prøver å påvise at det kan være store forskjeller fra kontrollør til kontrollør når det gjelder EU-kontroll :)

Skrevet

Privat så kjører jeg motorsykkel, en 1985 model Honda VF1000R, en gammel hund som jeg KUN beholder for at den er sjelden! Og aldri stopper da:

IMAGE_106.jpg

Forrige privat bilen min var en skrOpel Ascona 2.0i C CC, 1988 model, eller noe deromkring. Har ikke eid privatbil siden jeg flyttet til Grünerløkka, bodde i 4 etasje og jobbet i 1 etasje. For kjedelig til å legge ut ett bilde.

I min nye jobb så hadde jeg 2 firmabiler, 1975 Cadillac Eldorado Convertible, 1 av under 3000 stykker:

Cadillac3.jpg

Og en Jeep Grand Cheroky, 5,2 liter V8 bensiner. For kjedelig til å legge ut ett bilde.

I min nuværende jobb så har jeg en Toyota Previa, 2,4 liters bensiner, med automagisk gir, som drikker bensin, men er behagelig som fan å kjøre langt med, og sånt vet jeg litt om, kjører ca 40 000 km i året.

05022009005.jpg

Bildet er forresten tatt i februar i år.

Har fått nye logoer på den nu.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Previa har fortsatt midtstilt motor? vurderte en slik en for mange år siden, digg og kjøre egentlig. Jeg kjører i snitt 70-100 tusen km i året selv, så setter pris på at det er litt egenskaper på bilene, spessielt forbikjørings egenskaper.

Skrevet

Geir: Den går heeelt ok 0-80 den lilla rackaren. Går faktiskt väldigt bra 90-120 också (omkörningsfart).

Det klart den gör ju inte 100-150 på 3,2 sekunder med dreiemoment på 530nm som den gamla, men den går bra... ;)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Liker Andreas sin Mustang jeg. Kuleste bilen som finnes er Ford Mustang.

Skrevet

Bjørn: De har faktisk ikke mindre enn 2 stykk helt like sivilbiler her. Så ja, folk roer seg ned når jeg tar noen igjen og legger meg bak dem. Holder fartsgrensen da :P

Ellers hilser faktisk uniformerte politibiler på meg, da de tror jeg er en av dem :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...