Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Grønn" Bring = Blandt annet Nor-Cargo stykkgods/partilast

Posten kjøpte opp og ble til Bring.

Nor-Cargo er vel fortsatt navnet på Thermo delen mener jeg

Kjører selv rundt i Nissan Primera eller Chevrolet G30 Starcraft og jobben blir det Volvo 9700/Scania OmniCrap og lignende :)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Marius: Ferdig trimma av forrige eier. Smooth kjøring, og til skolen på 4 minutter (7km) :grin:

Prøvde mopeden til en kompis. Fløyt jo bare på veien når jeg kom tilbake på min egen igjen!

Det er nok det ja. wink

Påkostet 37.500,- av forrige eier.

Den ligger en del steder på nettet, og syns det er litt tøft whistle.

Nå står det bare igjen å få skilt igjen for så å selge.

Bytte i Aprilia SR50 Factory R Ditech? :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har alltid lat meg imponere av mange hestekrefter, helt til man skjønner at det ikke betyr en dritt så og si, det er dreimoment som betyr noe gutter. :grin: Timmy, den 110Hk TDI går sikkert ikke så mye saktere 0-80?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Cris Andre Martinussen, he he, så drit coolt med slike, da kan de komme med kebab traller og gullkjeder og kjøre rauva av de...stilig..

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Kjører på en slik:

400133000L.jpg

Verdens kraftigste "bil" med 0 hk :grin:

Skrevet

Oi! Den var jeg ikke forberedt på. Da legger jeg meg flat og beklager for den :grin:

Har nå aldri hørt noen som har sagt "kjøre sykkel" (med mindre de mener motosykkel). Men nå er ikke jeg norsk fasiten heller da!

Jaja. Sånn kan det gå når man er rappkjefta :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

He he, ja rart det der gitt, har du en 110 KH TDi med oppunder 300NM og du er vant til og nappe i stanga eller har automat, så kan du i de ekstremeste tilfellene legge på både 50-80 HK på en bensin bil men går ikke mye fortere.

Skrevet

Brand new, kjøpt i går! http://www.renault.co.uk/cars/model/newlagunasporttourer/explore.aspx

2010 Renault Laguna Sport Tourer, 2.0 dCi 130hk. Ikke den kraftigste bilen på markedet, men fy søren så mye bedre den er enn den vi har i dag! Og mtp på at Lagunaen er den eneste bilen som er stor nok til vårt bruk her hjemme, er den fantastisk! :)

Kjekt å endelig ha bygd inn navigasjon osv. :) Og er veldig kjekt med 5 års garanti!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...