Skrevet 20. oktober 2009 15 år Jeg har prøvt å laste opp et bilde til Airpics 2 ganger nå. Allt ser greit ut men jeg finner ingen bilder under Upload Que. Jeg fikk heller ikke mail om at bildene var lastet opp. Virker ikke tjenesten som den skal? Og så prøvte jeg å registrere meg i forumet til airpics, men jeg fikk alldri aktiviserings mailen heller. .. Noen som kjenner til problemet?
Skrevet 20. oktober 2009 15 år "Og så prøvte jeg å registrere meg i forumet til airpics, men jeg fikk alldri aktiviserings mailen heller. .. Noen som kjenner til problemet?" Slik er det bare for tiden. Tipper at mailen må sendes manuelt og at "rette vedkommende" ikke gjør dette lenger. Husk at airpics forums har eksistert lenge uten vesentlige oppdateringer. Som kjent så er aktiviteten også ganske laber der. Har hørt om flere tilfeller før som har beskrevet det samme som deg.
Skrevet 20. oktober 2009 15 år Forfatter jaja, så lenge bildene kommer frem så er det forsåvidt greit for meg Bilde mitt ble vertfall lagt ut i dag. Så da er jeg fornøyd jeg
Skrevet 20. oktober 2009 15 år Aner ikke hva som er problemet men jeg sender mail til admin med link hit så får de se selv de som er teknisk kyndige
Skrevet 21. oktober 2009 15 år Det skal nå være fikset i følge en av teknikerne jeg har snakket med. Apache/PHP something var problemet.
Skrevet 21. oktober 2009 15 år Kunne du tatt opp med samme person at det er umulig å laste opp profilbilde på fotograf profilen på Airpics. Har prøvd flere ganger å laste opp nytt bilde til ingen nytte.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.