Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harald, det er vel fordi du ikke berørte skjermen? ;)

Prøv med tallet 4, han bommer ihvertfall da, så jeg vet ikke hva man skal si om hans "magiske" evner he he, han er jo veldig "suggestive" i at du skal velge tall over 4, men jeg nekter å la meg bli manipulert, mitt tall er 4 og dermed basta :D

Skrevet

Ja, det er heftig, og enda mer heftig når man sitter å undrer kjempe lenge på hva som faktisk ble gjort :grin: som at personer flyr og sånt :eek: hvordan funker det liksom... Men ble litt skremt første gang, da han gjettet hvor jeg var men skjønte fort at det er ganske simpel matte og logikk som gjør at det er mulig :)

Skrevet

Tja, jeg får ikke det til å stemme.

Første telling, pil, pil, stjerne og sky

Andre telling, regnbue, eiffeltårn, by og tre

tredje telling (og ett merke(regnbuen) er tatt bort hvis man teller anti-clockwize), og teller by, eiffel, stjerne og ender på sky.

Tar man og fortsetter med klokken, så er slott, fjell og pyramide fjernet, teller jeg 4 ganger med klokken, så teller jeg fjell, frihetsgudinne, måne og ender på sky....og det merket (sky) fjerner han før han spinner pilen.

Heh, dere lurer ikke meg :)

Men det er jo også en mulighet for at jeg ikke kan telle he he

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...