Mads Hjemmen Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Mamma og jeg cruiset internett og kom over noe mega artig Hjelp illusjonisten med trisket sitt [video:youtube]TuNlNHtDLJQ Siter
Tommy Bernes Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Imponerende! Han fant meg... :grin: Men det ligger vel noe mattematikk i det, tenker eg... Siter
Harald Strand Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Han tok jo vekk det jeg hadde fingrene på?? :confused: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 ja, det ligger i det matematiske, og Harald, da kan du ikke ha gjort det riktig, for det er egentlig umulig at den slår feil Siter
Rune Lilleeng Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 hehe, artig den der, men jeg valgte 7, havna på statue of liberty, og regnbuen, som ble fjerna først.. wtf? Siter
Harald Strand Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Valgte 6, trodde man kunne gjøre det? :confused: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 harald, du må følge inteuksjonene det er umulig å lure filmen om du gjør det rett Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Harald, det er vel fordi du ikke berørte skjermen? Prøv med tallet 4, han bommer ihvertfall da, så jeg vet ikke hva man skal si om hans "magiske" evner he he, han er jo veldig "suggestive" i at du skal velge tall over 4, men jeg nekter å la meg bli manipulert, mitt tall er 4 og dermed basta Siter
Harald Strand Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Er nok inntak av litt av vert som gjør at jeg ikke får det til... :crazy: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Klassiker! David Copperfield er min favorittillusjonist, fyren har virkelig peiling på å sette sammen showing, humor og illusjonisme (ikke minst) sammen i en knallforestilling! Eksempelvis: http://www.youtube.com/watch?v=fXB1mI1jlp8 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Ja, det er heftig, og enda mer heftig når man sitter å undrer kjempe lenge på hva som faktisk ble gjort :grin: som at personer flyr og sånt :eek: hvordan funker det liksom... Men ble litt skremt første gang, da han gjettet hvor jeg var men skjønte fort at det er ganske simpel matte og logikk som gjør at det er mulig Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 De som opplever at brikken de står på blir fjernet har tellet feil. Matematikken bak illusjonen er slik at du kommer til å havne på samme sted til slutt uansett hvilket tall du i utgangspunktet velger. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Prøv 4 da, se om han "finner deg" da Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Ja, selv med 4 finner han meg. Prøv igjen, Pasi... Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Tja, jeg får ikke det til å stemme. Første telling, pil, pil, stjerne og sky Andre telling, regnbue, eiffeltårn, by og tre tredje telling (og ett merke(regnbuen) er tatt bort hvis man teller anti-clockwize), og teller by, eiffel, stjerne og ender på sky. Tar man og fortsetter med klokken, så er slott, fjell og pyramide fjernet, teller jeg 4 ganger med klokken, så teller jeg fjell, frihetsgudinne, måne og ender på sky....og det merket (sky) fjerner han før han spinner pilen. Heh, dere lurer ikke meg Men det er jo også en mulighet for at jeg ikke kan telle he he Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Du har hoppet over stjernen ved telling nr. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.