Jan Gulliksen Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 I morra søndag 12. mai. Tror det begynner klokka 11. Siter
Gunnar Flak Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Tar jeg helt feil når jeg antyder at Dakotadagen forsvant i tåke og regn? Hørte iallfall en svenske som ikke fikk lov til å nærme seg Torp fordi det slett ikke var VFR-forhold. Kanskje han gikk til Rygge. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Jeg kan nå sverge på at jeg hørte Dakken i formiddag, men man vet jo aldri... Kanskje jeg drømte.. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Skrevet 12. mai 2002 Litt seint siden det allerede har startet, men OK: Dakota er et DC-3 bygd på 1940-tallet, og det eneste operative flyet av denne typen her i landet er plassert på Torp (utenfor Sandefjord) der det drives av en stiftelse. Og i dag er det altså Dakotaens dag der man kan være med på flyturer for en viss sum, kjøpe posters og pølser og caps og snakke fly og ... i det hele tatt. OK? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.