Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 16. oktober 2009 Er det no stemning for å trene MP i kveld? Sånn etter NyttPåNytt en gang? (Gjerne før også). Geir-Finstad lovte å få fart på serveren i dag. Info HER. Foreløpig har vi ikke noe tema for kvelden, men kom gjerne med forslag. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Il be there, serveren stoppa i går, men fikk telefoner i dag tidlig så nå er i gang igjen...... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Når hadde du tenkt deg å starte da Ernst? Jeg er med jeg, tenker det er på tide å prøve FSX online igjen Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 16. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er helt klart med. Anbefaler alle å prøve dette. Meget uhøytidelig samling. Fly formasjon sammen med andre. Eller bare fly i området for å observere. Foto av Aerobatique Photographe Extraordinaire Ernie. Geir Finstad har laget 2 videoer om hvordan man kobler seg opp til serveren og hvordan man kobler opp Teamspeak. Teamspeak er et gratis enkelt program som gjør at man kan prate med hverandre når man flyr. Det gjør alt mye enklere, og morsommere. [video:youtube] [video:youtube] Alle er velkomne, håper vi sees etter at Almås har takket for seg. Pål Siter
Rune Lilleeng Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Kan du poste IP'n her? Helt umulig og se hva som står i den videoen. Siter
Rune Lilleeng Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Takker! Da får jeg forhåpentligvis endelig testa FSX i MP også Har vært litt online med den, men uten andre fly i nærheten. Bare meg som gikk bananas på KEDW! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 16. oktober 2009 Se her ja, dette kan bli morsomt . De som vil starte før, må gjerne begynne når som helst, dette er ikke stramt organisert. Selv håper jeg å være på Edwards etter 2100 en gang. God tur. Siter
Jan Hugo Magnussen Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Sånn, Team Speak er satt opp, har logget inn på FSX, og er klar for å rote litt rundt i skyene... Er det noen som er ute og leker seg i dag? Siter
Geir Teigo Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Var innom en tur, men det ble stor fugl i dag, da det ikke var noe aktivitet over dammen. Stikker innom igjen etter noe mat... Siter
Kjartan berg Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Peiser liv i denne og lurer på om det er noe interesse for dette i kveld?? Jeg kommer til å være på fra rundt 18-19 Kom å fly!! Siter
Kjartan berg Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for en super kveld med dere som var der! Dette var artig!!! Kanskje vi kan ta en tur på fredag? Må bare si at de som ikke er der, de går virkelig glipp av noe Siter
Jan Hugo Magnussen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Takk det samme! Artig som F å fly sammen med andre, spesielt når man er helt nybegynner! Driver og laster opp en del screen shots nu, legger dem i den siste tråden hvor det lagt opp bilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.