Tom Knudsen Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575276 Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Den så brutal ut ja! HELDIGVIS havnet vogna opp-ned og midt i sporet ellers hadde det ikke gått like bra tror jeg... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ble faktisk overrasket da jeg så at ungen slapp unna med en kul i hodet! Når jeg så videoen var jeg sikker på at jeg så på en dødsulykke, tror heller ikke de andre som var vitne til denne hendelsen var spesielt optimistiske. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Så det på tv'n i sta å der så det ut som ungen falt ut av vognen, vet ikke om noen andre så det men, sykt at det gikk så bra, men bra var det. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Det er ganske utrolig at de i det hele tatt lager en perrong som er så skrå ned mot jernbanen synes nå jeg.. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, det tenkte jeg også på. Uff, jeg ble nesten helt dårlig av å se på den filmen altså, helt forferdelig å se på, det er umulig å sette seg inn i hvordan denne moren må ha følt seg i det øyeblikket. Vanvittig! Heldigvis gikk alt bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.