Torbjørn Kjørlaug Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Hei. Jeg liker å fly F16 i Fs2002, men har fortsatt tilgode å se et bra panel. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle mekke panel selv. Jeg tenkte at jeg skulle bruke et foto av en cocpit som basis, og manipulere det litt i photoshop og deretter legge på gauges. Så: Er det noen som vet om brukbare bilder av en F16 cocpit? Bildet bør ha høy oppløsning og må være tatt rett fremover. Har søkt litt på nettet, men ennå ikke funnet et brukbart bilde. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt bilde? Torbjørn Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Antagelig finner du ikke et bedre bilde til panel enn det jeg allerede har brukt i F-16C Barak. Problemmet er at det nesten ikke er laget military gauges til FS2002. )må bruke fs98/2000) Mvh Jens-Ole Siter
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Skrevet 12. mai 2002 quote: Se om du finner noe HER Jeg fant bare 3 cocpitbilder, alle har for dårlig oppløsning til at de kan brukes. Torbjørn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.