Skrevet 14. oktober 2009 15 år Rotet igjennom YouTube da jeg mer eller mindre ufrivillig kom over denne låten.... :grin: [video:youtube]cGLMALvtjBc
Skrevet 14. oktober 2009 15 år Å ta på spaker er vell mer eller mindre naturlig for de gutta der? :eek: Ivar, hvorfor i HÆLVETTE måtte du dra frem den dritt sangen der? :grin: Og Bjørn, :confused:
Skrevet 15. oktober 2009 15 år Nei fysjda, o-zone var en VIRKELIG landeplage! Bra de forsvant raskt og smertefritt
Skrevet 15. oktober 2009 15 år Husker den desverre.. :grin: Hadde tre lillebrødre som absolutt harddigga den låta og fikk den satt på i bilen til min totale irritasjon! :grin: :grin:
Skrevet 15. oktober 2009 15 år Herlig! Om noen lurer på hva de sier: Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-haa Ma-ia-ha-ha (x4) Hello, hi, it's me, an outlaw, and please, my love, accept happiness. Hello, hello, it's me, Picasso, I gave you a call and I'm neat, But you must know I'm asking you nothing. Chorus: You want to go but you don't, you don't take me with you You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you Your face and the love under the linden tree remind me of your eyes (x 2) I gave you a call, to tell you what I feel now. Hello, my love, it's me, happiness. Hello, hello, it's me again, Picasso, I gave you a call and I'm neat But you must know I'm asking you nothing. Chorus: You want to go but you don't, you don't take me with you You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you Your face and the love under the linden tree remind me your eyes (x 2) Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-haa Ma-ia-ha-ha (x 4) Chorus: You want to go but you don't, you don't take me with you You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you Your face and the love under the linden tree remind me of your eyes (x 2)
Skrevet 15. oktober 2009 15 år FY FAEN for noe søppel dette var, og er fremdeles. At det går an å tjene penger på sånn dritt. jaja som man sier: all PR er god PR. husker denne kom da jeg tjenestegjorde i H.M. Kongens Garde i 03-04 har traumer derfra enda pga den sangen. Edit: har de automatisk sensur her? det skulle jo stå faen... <--<< se der ja :whistle:
Skrevet 15. oktober 2009 15 år Forfatter CrazyFrog var jo også good money. Ikke akkurat noen god låt spør du meg..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.