Skrevet 10. mai 2002 22 år Heisan... Eg lurte om noe vet om det fins en fly simulator i Stavanger? En ekte fly simulator som kan brukes av alle fly interessert folk?
Skrevet 10. mai 2002 22 år Jeg tror ikke det finnes noen ekte fly simmulator i Stavanger. Jeg vet at det er en på fornebu og kanskje en i bergen (rett meg hvis jeg det er feil). Men er ikke Flight Simulator 2002 realistisk da ?
Skrevet 11. mai 2002 22 år Du har nok helt rett Rune, var mye ståk om dette i avisene for et år siden. Eneste helikoptersimulator av det slaget i Europa eller noe sånt var det snakk om. Om det går an å fly i den for "vanlige" folk er jeg ikke sikker på, ta en telefon til dem og sjekk.
Skrevet 11. mai 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Rune Valestrand: CHC Helikopter gutta har vel en del helikopter simulatorer. Rune du har rett. Helikopter Service sinn Simulator står på Forus på gamle Heliporten. Fekk æren av å prøva den for mangen år sidan då eg hadde ein onkel som jobbet i HS. Det var RÅTT Fly sim, må du nok til Fornebu for å prøva veit ikkje om det fins nokon andre plasser. Galis
Skrevet 14. mai 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av georgkorycki: Men er ikke Flight Simulator 2002 realistisk da ? Jeg haaper du tuller.. Helge
Skrevet 14. mai 2002 22 år ..og B200 king-air simulator på Torp. Tar i mot vanlige folk ved ledig kapasitet.. men kosta jo noen hundre i 1/2timen da..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.