Fawzi Attia Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Heisan... Eg lurte om noe vet om det fins en fly simulator i Stavanger? En ekte fly simulator som kan brukes av alle fly interessert folk? Siter
Gjest Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Jeg tror ikke det finnes noen ekte fly simmulator i Stavanger. Jeg vet at det er en på fornebu og kanskje en i bergen (rett meg hvis jeg det er feil). Men er ikke Flight Simulator 2002 realistisk da ? Siter
Gjest Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 CHC Helikopter gutta har vel en del helikopter simulatorer. Siter
Petter Dischington Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Du har nok helt rett Rune, var mye ståk om dette i avisene for et år siden. Eneste helikoptersimulator av det slaget i Europa eller noe sånt var det snakk om. Om det går an å fly i den for "vanlige" folk er jeg ikke sikker på, ta en telefon til dem og sjekk. Siter
Andreas Sunde Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Rune Valestrand: CHC Helikopter gutta har vel en del helikopter simulatorer. Rune du har rett. Helikopter Service sinn Simulator står på Forus på gamle Heliporten. Fekk æren av å prøva den for mangen år sidan då eg hadde ein onkel som jobbet i HS. Det var RÅTT Fly sim, må du nok til Fornebu for å prøva veit ikkje om det fins nokon andre plasser. Galis Siter
Dag Johansen Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Jo, i Bodø finnes det en DHC 8 simulator og en F-16 simulator. Siter
Helge Jordal Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av georgkorycki: Men er ikke Flight Simulator 2002 realistisk da ? Jeg haaper du tuller.. Helge Siter
Asbjørn Gilje Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 ..og B200 king-air simulator på Torp. Tar i mot vanlige folk ved ledig kapasitet.. men kosta jo noen hundre i 1/2timen da.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.