Marius Arnesen Høiseth Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Gjennomsiktig papir (transparant, transparang eller hvordan det nå skrives), i A4-format, som er et klistremerke og lar seg kjøre igjennom en printer?? Jeg fant flere butikker som selger transparanger, men ingen med klistremuligheter på. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Vet ikke om kontaktpapir går i printeren. Har du prøvd? Da må du selvsagt klippe det til A4 selv. Siter
Marius Sparby Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Funker nok i blekkprintere, men for laserprintere må du påse at filmen tåler minimum 180c p.g.a. Fuser. Jeg har sett resultatet av transparenter ment til bruk i blekkprintere brukt i laserprinter før, og det er svært lite pent. Eller billig å fikse. Best bet er å sjekke med en skiltmaker. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Kontaktpapir har jeg ikke prøvd, men jeg vurderer det og tusj/penn som backup i tilfelle jeg ikke finner noe som helst annet. Vi har faktisk en skiltmaker her i lille Honningsvåg... Kanskje han kan fikse noe! Takk for tipset Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 14. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 14. oktober 2009 Clas`ern har det meste. Clikityclick pål Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Takk for den, Pål. Det var akkurat slike jeg snakket om. Men å finne en Canon-printer blir verre :crazy: Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 14. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 14. oktober 2009 Vil tro at disse fungerer på blekkprintere fra diverse fabrikanter. Pål Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Hmm, mulig at de har noe slikt på skolen... De har et gammelt monster med fargepatroner der, som bare tar 10 minutter og starte :grin: Selv har jeg laserskriver, så jeg antar at det blir litt for varmt der? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.