Espen Sæther Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Halloen. i går kveld/natt tok jeg å John A Moen en liten kvelds tur med cessna. Turen gikk fra Alta - Hasvik - H.fest - Lakselv - Alta. det var en utrolig fin tur med mye morro. å dette var MIN første vfr tur å må si at jeg har jo opplevd knappe halve simulatoren ved å bare fly IFR. uansett her er et lite utvalg. bildene er UREDIGERTE. å kommenter gjærne:) Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Mhm, fikk de av reisefølget ditt på msn i går. Flotte skyer og ser ut til å ha vært en bra tur Siter
John A, Moen Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Fin tur der ja:) FY FLATE de der HD skyene gjorde susen altså! Kanskje vi får til en tur til i kveld da, flere som blir med da kanskje? Siter
Espen Sæther Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 jess æ e med.. d va sykt arti, mye flyplassa man ellers ALDRI ville besøkt. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 13. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 13. oktober 2009 Hvordan flyr dere? Vatsim eller en egen server eller no`? Pål Siter
Espen Sæther Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 i går var vi på Flightsim server.. mulig det blir på vatsim i dag om vi får atc Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.