Stig Harald Ådland Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Fikk ikke søkefunksjonen til å funke så jeg poster et nytt inlegg Jeg skal kaaaaaannskje innom Flesland i morgen og skal ta med meg DV-kamera (digital video) og lurer på om det er noen bra steder jeg kan stå å filme, uten at jeg trenger å gå lange distanser (har ikke tid til det, og foreldre som begynner å syte og klage og bla bla bla). Når er det mest trafikk? Svar kjapt! Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Hei på deg! Skal ikke skrive masse greier pga du vil ha kjapt svar, så her kommer det: 1.Ved siden av CHC bygget. 2.Oppå parkeringshuset 3.Helt i enden av bane 17, begynnelsen av 35. [ 10-05-2002, 00:12: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Til venstre for SAS hangaren. På andre siden av den enn Bergen Aeroklubb. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.