Paulo Fernandes Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg og Kristoffer Vinje kommet oss jorda rundt (i hvertfall på kartet). Forrige flytur gikk fra Honolulu, Hawaii til Osaka, Japan. Vi brukte 8 timer og 35 min på denne flyturen. Jeg fløy PMDG 744, mens Kristoffer Vinje fløy Wilco A340. Her er bildene fra flyturen: Her passerer jeg KEOLA, et waypoint utenfor Hawaii: Straks nådd første cruiselevel på 30000 ft Etter hvert som Kaptein Vinje endret på sin cost index for å fly raskere, tok han meg straks igjen: Snart ferdig å fly via koordinater, og har kommet høyere, til FL360: I flyet til Kristoffer koser passasjerene seg med filmer og tv-serier: Cockpiten til Kristoffer: Soloppgang utenfor Japans kyst: Lyset fra solen skinner rødt i cockpiten: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 På vei ned fra FL360: Svinger med localizer til RWY 06 på Kansai flyplass: Final: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Knallflotte bilder! Screenshotet med The Family gye satte virkelig stemningen! :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Mmm! Dette smakte virkelig Nydelige bilder, Paulo! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Er det Overland sin Kansai du har? @den er hvertfall ganske bra. Eneste er at AI ikke følger AFCADen som er med.. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Flotte bilder av en utrolig lang og koselig tur. Var kanskje ikke så moro å ligge på cruise i 7,5 timer over hav midt på natten, men å lande på Kansai var utrolig deilig. hinderfri approach og veldig kort vei til gate. Even: Ja, det er Overland sitt Kansai scenery Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.